Gå til innhold

Tidlig følelsesmessig skade...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Vi har to adopterte barn fra Etiopia. Den yngste har fått en tilknytningsforstyrrelse diagnose, og vår eldste som nå er 6 år har tidlig følelsesmessig skader. Vet ikke helt hva det er du ønsker å vite mer om, men om du vil kan du maile meg på [email protected]

Gjest pappa til fler

Hei

Vi har to adopterte barn fra Etiopia. Den yngste har fått en tilknytningsforstyrrelse diagnose, og vår eldste som nå er 6 år har tidlig følelsesmessig skader. Vet ikke helt hva det er du ønsker å vite mer om, men om du vil kan du maile meg på [email protected]

Takk for svar. Vet lite om hva jeg lurer på ennå. Vår yngste har muligens denne diagnosen.

Det er kanskje flere grader av dette. Kan dere anbefale noen litteratur om emnet?

Takk for svar. Vet lite om hva jeg lurer på ennå. Vår yngste har muligens denne diagnosen.

Det er kanskje flere grader av dette. Kan dere anbefale noen litteratur om emnet?

Ser du har fått et godt råd om å sjekke ut den web-siden. Ellers anbefaler jeg sterkt et kurs laget av Joachim Haarklou, har nettopp vært på et av hans kurs, og det er "gull verdt" (jepp, han har fått en "disippel" i meg.. ;-) hvis du googler navnet hans, får du opp kontaktinformasjon. Tror ikke det er planlagt annet enn kursdel 1 dette året, men vet han skal "kjøre" både del 1 og 2 neste år. Lykke til! Og bare spør ivei, jeg vet hvor sulten man blir på informasjon!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...