Gå til innhold

Skjema for sosialrapport

Anbefalte innlegg

venterveldig

Jeg har en lite spørsål som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Jeg sitter og leser gjennom sosialrapporten og skal på barnevernskontoret i dag for å gå gjennom den med saksbehandler og slik jeg forstod det skrive under den. sosialrapporten er skrevet som et helt vanlig dokument, og ikke etter noen mal. Ved første hjemmebesøk ble det imidlertid lagt fram en utskrift av en mal ved navn Q-0297. Denne har ekspanderende felt og jeg trodde sosialrapporten MÅTTE skrives i dette skjemaet. Hvilken erfaring har dere andre? Hva tror dere? Jeg er såÅÅÅ redd for at sosialrapporten blir sendt i retur fra BUF-etat dersom det ikke er gjort korrekt. På forhånd: takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182297-skjema-for-sosialrapport/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge vår saksbehandler så er det nå et krav at sosialrapporten skal skrives i dette skjemaet. Vi ble et par uker forsinket pågrunn av den datamessige omleggingen til dette skjemaet i vår kommune. Jeg hadde sjekket dette med Bufaetat hvis jeg var dere, slik at dere ikke må vente unødig på grunn av saksbehandler feil.

Med vennlig hilsen

I følge vår saksbehandler så er det nå et krav at sosialrapporten skal skrives i dette skjemaet. Vi ble et par uker forsinket pågrunn av den datamessige omleggingen til dette skjemaet i vår kommune. Jeg hadde sjekket dette med Bufaetat hvis jeg var dere, slik at dere ikke må vente unødig på grunn av saksbehandler feil.

Med vennlig hilsen

Ifølge vårt bv kontor er det nå KRAV om at søkanden leveres på godkjent skjema. Det var vel den eneste biten BUFetat ikke klaget på... tihi

Annonse

Rapporten må skrives på skjema - og alle arkene må stemples og signeres av saksbehandler - hvis ikke kommer rapporten i retur.

Vår saksbehandler hadde tidligere fått saker i retur fordi hun hadde glemt å stemple alle arkene. På vår rapport var hun supernøye med at det skulle bli riktig,men da glemte hun selvsagt å underskrive der det formelt er satt av plass - og rapporten kom i retur denne gangen også. Skal love deg at neste gang denne saksbehandleren skal gjøre en tilsvarende rapport kommer hun ikke til å glemme en eneste underskrift!

Lykke til med å få rapporten ferdig! Husk å gi kommentarer på innholdet i rapporten, slik at du synes den representerer dere på en skikkelig måte!

mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...