Gå til innhold

2 år og nesten 5 måneder!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Det ble barn til slutt
Skrevet

Hei du.

Vi er endelig snart i mål med prosessen vår. Den startet en dag i begynnelsen av mars 2002. Når vi kommer hjem med vårt nye familiemedlem har det gått 2 år og 8 mnd siden godkjenning fra BUFA.

Vi ble først forespeilet en ventetid på ca 2 år, fra vårt opprinnelige giverland. Etter ca 2 år endret situasjonen seg, og vi ble forespeilet at ventetiden tilsammen ville være 3 år eller kanskje mer... -Alternativt kunne vi bytte giverland, og dette ville forkorte ventetiden..

Vi veide for- og imot, og bestemte oss for å bytte land. Vi har ikke angret på dette!!! Nå kan vi glede oss over et nytt lite nurk i familien, 3 år og 1 mnd etter at første samtale med sosialkontoret ble tatt...

-Jeg skjønner din frustrasjon! -Har vært der selv!!!!!!

LYKKE TIL :o)

Skrevet

Ja, hva kan jeg si. Vi har nå rundet 2år. Kan vel bare si at jeg vet vel hva du går igjennom, selv om du har ventet hakket lenger enn oss. Vi økte jo alderen fra 0-3 til 0-4år i håp om at det skulle gå litt raskere, men vi venter nå fortsatt. men som noen andre her sier, vi har forsåvidt sett for oss en lang ventetid, men man blir ikke noe mer tolmodig av den grunn. Dere ble vel forespeilet en kortere ventetid tidlig i prosessen etter som jeg husker. Forstår godt din frustrasjon. Jeg velger å ikke lese innlegg som omfatter ventetid i andre land...

vil ønske deg lykke tid med resten av ventetiden. Nå KAN det vel ikke være lenge igjen.....?

(når vi endret alder, ble vi forespeilet at vi sannsynligvis kanskje muligens kan reise i år, men vi tar det VELDIG med en klype salt)

Har dere forresten fått brev ang. å sende papirer til Natal?

(o:

Ja vi har sent brevet, så jeg krysser alt jeg har, om at det kanskje nå vil skje en fortgang

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...