Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom godkjennelsen fra region Øst som var registrert 05/11-04, vi er godkjente..

Vi skal bli foreldre til ett lite Korea-gull :)

Skrevet

Gratulerer! Håper den neste ventetiden går fort. Vet ikke hvor lang ventetid det er på Korea nå, men så godt det må være å komme et skritt videre.

Skrevet

gratulerer masse. Det blir mye for oss å gjøre de nærmeste dagene. Fikk også godkjenningen i dag. (Har skrevet lengre nede). Håper innsamlingen går smertefritt

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med godkjennelsen, samt et skritt videre i adopsjonsprosessen. Lykke til videre i ventetiden. Håper ventetiden nå går nedover i Korea.

Hilsen en annen korea-mamma

Skrevet

Gratulerer! Håper den neste ventetiden går fort. Vet ikke hvor lang ventetid det er på Korea nå, men så godt det må være å komme et skritt videre.

Gratulerer med godkjennelsen ssr, det er en så fantastisk følse er det ikke ;)

Skrevet

Gratulerer sååå mye med godkjenningen ;o))) Lykke til med papirinnsamlingen!

Mvh

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen - da håper jeg det ikke er lenge igjen for oss heller :-)

Lykke til på ferden mot Korea!!

sommerbarnmamma
Skrevet

Gratulerer med godkjennelsen!!! Så deilig å ha den på plass. Lykke til med å få runden med papirinnsamling m.m. raskt unna. Selv går jeg like spent til postkassen hver dag nå. Kanskje i dag...

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til med resten av prosessen.:o)

Skrevet

Så flott for dere! Og gledelig for alle som venter i køen bak - nå holder region øst seg godt under 6 måneders behandlingstid. Lykke til med papirinnsamlingen!

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅ MASSE, NÅ ER DET BARE RESTEN IGJEN:)

Skrevet

Gratulerer! En herlig følelse, ikke sant? :o)

Er bare litt over en uke siden vi fikk godkjenningen, og jeg synes det var HÆRLIG!

Holder på med dokument sanking, det skal vel dere også til med nå?

Lykke til videre!

Hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen. Du store min under 6 mnd. Dette lover jo bra.

Skrevet

Hei,

gratulerer så mye fra nok en Korea søker. Vi har kommet så langt i prossessen at vi venter på godkjennelse i Reg Øst, og det er jo veldig bra at vente tiden der går ned.

Kan jeg spørre hvor dere gikk for å få bekreftet kopi på endel dokumenter?

Vi fikk anbefalt noe fra Politiet som het noe som Mail Boxes - tror jeg. Og vi trodde jo det var greit, men fikk dette i retur fra Buf-etat.

Hvordan er videre prosess etter at dere har blitt godkjente? Må dere på nytt samle inn nye dokumenter?

klem :-)

Gjest Linn fra Stavanger
Skrevet

Åh, gratulerer så mye!!!

Kos deg med den herlige følelsen. Nå kan du senke skuldrene og begynne på den "gode" ventetiden!

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

gratulerer så mye fra nok en Korea søker. Vi har kommet så langt i prossessen at vi venter på godkjennelse i Reg Øst, og det er jo veldig bra at vente tiden der går ned.

Kan jeg spørre hvor dere gikk for å få bekreftet kopi på endel dokumenter?

Vi fikk anbefalt noe fra Politiet som het noe som Mail Boxes - tror jeg. Og vi trodde jo det var greit, men fikk dette i retur fra Buf-etat.

Hvordan er videre prosess etter at dere har blitt godkjente? Må dere på nytt samle inn nye dokumenter?

klem :-)

Tusen takk for alle gratulasjoner :) Nyter følsen som bare det ;) Korea skal i følge VB ikke ha så mye nye dokumenter, kun sosialrap. og de attester som vi la med der, så vi har ikke noen papirinnsamling i hel tatt. VB ville bare ha nye bilder, så her skal det knipses i dur og i moll i helgen :)

Riche, vi ba alle offentlige kontorer å sende oss nye orginaler og det holdt i masse å sende de. Ellers hadde vi tenkt å gå til politiet.. Det var kjempe koselig å møte på en annen Korea søker her J

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner :) Nyter følsen som bare det ;) Korea skal i følge VB ikke ha så mye nye dokumenter, kun sosialrap. og de attester som vi la med der, så vi har ikke noen papirinnsamling i hel tatt. VB ville bare ha nye bilder, så her skal det knipses i dur og i moll i helgen :)

Riche, vi ba alle offentlige kontorer å sende oss nye orginaler og det holdt i masse å sende de. Ellers hadde vi tenkt å gå til politiet.. Det var kjempe koselig å møte på en annen Korea søker her J

Hei mm.

tusen takk for svaret fra deg. De hjelper oss masse.

Ellers så synes jeg også at det er koselig med flere Korea-søkere. Det er ikke veldig mange av oss tror jeg. Ihvertfall ikke som er her inne.

Skulle ønske det var flere, det er liksom litt lettere å få/gi informasjon til de som søker på samme land som deg.

Jeg gleder meg masse til jeg har kommet like langt som dere. Det må ha vært en kjempe deilig følelse å få den godkjennelsen.

Masse lykke til.

Klem :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med et stort og viktig skritt videre :o)

Vi håper å komme etter om kort tid. Det må være helt fantastisk å være over den "største" bøygen...

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...