Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner ikke hvordan noen kan være så umenneskelige som X'n min:

http://sww.pogostick.net/jeanette/

hun slo opp ca 5 månder siden, vi hadde det kjempefint sammen og jeg savner henne utrolig mye, jeg dumpet tilfeldigvis inni henne på chat.no men bare les hva slags ting hun sier til meg!

jeg trenger en ny kjærste seriøst kjapt for å komme over henne før jeg gjør noe ille..

Gjest synes jeg
Skrevet

Hun virker skikkelig sint og ferdig med deg.

Du virker masete og slitsom.

Det ser ut som om forholdet deres var fyldt med masse negativt.

Synes du bør innse at hun ikke vil ha noe mer med deg å gjøre og at hvis et forhold har vært fyldt med masse negativt så er det ikke alltid at det lar seg gjøre å fortsette som venner.

Ikke finn deg en ny jente slik du føler det nå.

Kom deg over dette her først. Nå er det lysere tider og mange fine dager.

Bruk sommeren til å finne deg selv igjen, ha det koselig med venner og bli ferdig med det forholdet der.

Når du har kommet et steg videre så finner du nok ei ny søt jente som passer deg og som du kan ha det fint sammen med.

Men husk, sjalusi er skikkelig skadelig.

Skrevet

Enig med "synes jeg". Å finne seg en ny er ingen god måte å komme seg over eksen på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...