Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan gi meg ett tips på hvor det går an å få fatt i dukke med asiatisk utseende. Skulle gjerne hatt en:-))

Skrevet

På butikken "Riktige leker" ved Rådhusplassen i Oslo.

Gjest kinamamsen
Skrevet

Hvorfor ønsker dere dukker med asiatisk utseende? Mine jenter har aldri vært opptatt av at dukkene skulle ligne på de - forøvrig har de ikke vært så veldig opptatt av dukker i det hele tatt. De har en liten dukke med asiatisk utseende, men den har i alle fall ikke vært noe populær.

En undrende hilsen fra

Gjest men det er utenpå
Skrevet

Hvorfor ønsker dere dukker med asiatisk utseende? Mine jenter har aldri vært opptatt av at dukkene skulle ligne på de - forøvrig har de ikke vært så veldig opptatt av dukker i det hele tatt. De har en liten dukke med asiatisk utseende, men den har i alle fall ikke vært noe populær.

En undrende hilsen fra

Da kan man jo snu spørsmålet også: Hvorfor ikke?

Gjest kinamamsen
Skrevet

Da kan man jo snu spørsmålet også: Hvorfor ikke?

Selvfølgelig!

Det var bare en tanke fra min side. Jeg ser stadig at denne tråden kommer igjen og lurer på om barna faktisk føler mere tilhørighet til dukker med utseende som ligner på de selv eller om det er vi foreldre som synes det er hyggelig at de har en dukke som ligner på de. Bare en enkel tanke fra meg - ikke ment provoserende.

Forøvrig er ikke mine jenter spesielt interesserte i dukker så jeg har ikke mye erfaring med dette.

Nå om dagen er de faktisk mest opptatt av en kanin-frøken som har flyttet inn i dukkestuen ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...