Gjest Silkeline Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hei folkens! :-) Har dere sett på VBs spørreside? De som reiser i mai - og de som (antagelig) reiser i juni - får ta med 40 kg i bagasje! Forhåpentlig blir denne ordningen permanent :-0) 0 Siter
AAA Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 .... Og de som (antagelig) reiser i juni, det er oss det. Gulp! Nå fikk jeg helt sommerstrutser i magen her. Iiiiik! MVH 0 Siter
tyr63 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 .... Og de som (antagelig) reiser i juni, det er oss det. Gulp! Nå fikk jeg helt sommerstrutser i magen her. Iiiiik! MVH Ja hurra, det er oss - trallala! Jeg sende deg en mail i stad - men jeg brukte vel kanskje hjemmeadr. din! 0 Siter
rao Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Ja hurra, det er oss - trallala! Jeg sende deg en mail i stad - men jeg brukte vel kanskje hjemmeadr. din! Hurra-hurra- her skal det handles ;o)))) Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.