Gå til innhold

Takk for alle gode svar!!!

Anbefalte innlegg

Det var veldig hyggelig å få så mange positive svar, selv om noen følte jeg det lå en viss sarkasme i!!

Jeg vil bare fortelle dere som mener "indirekte" at det er vår egen feil, siden vi visste at det ville ta lang tid. Men så enkelt er det ikke!

Da vi begynte hele prosessen fikk vi beskjed om at ventetiden var ca 11/2 år, og nå er det over et år siden vi hadde forespeilet oss å ha barnet vårt. Å dere som har søkt om Kina har det gått den andre veien, det vil si at ventitiden er blitt kortere enn den var for 3 år siden. Så dere har jo vært heldige...

Men jeg syntes det var ok at flere begynnte å tenke litt, og jeg har en full forståelse for alle her inne, for alle har vi jo et felles mål, bare det at noen er mer heldige enn andre.

Men en dag får vi alle det etterlengtede barnet vårt, om det har tatt 6 måneder eller 3 år.

Lykke til videre med ventinga til dere alle

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182757-takk-for-alle-gode-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

colombialija

Da skjønner jeg godt at du blir frustrert over vi andre som klager etter kort tid. ;o)

Det er lov å få ut fortvilelsen når det røyner litt på, men det var sikkert mange med meg som ikke visste hvordan situasjonen var da.

Håpe at det "løsner" snart og at dere får en etterlengtet beskjed, og lykke til.

Gjest kinamamsen

Sender bare en stor trøsteklem jeg og håper dere snart får den etterlengtede telefonen og snarlig reisebeskjed! Dere har virkelig fått føle hva det vil si å vente så nå er det deres tur.

Da vi adopterte vårt første barn fra Kina så ble tildeling forsinket på grunn av omlegging i CCAA. Den gang var ikke alt så forutsigbart der heller som det er i dag. Vi hadde blitt forespeilt tildeling i sept. og den kom i mars. Jeg husker enda veldig godt hvor lange de månedene var; og dere har ventet over dobbelt så lenge - på overtid.

Oppmuntrende hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...