Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er i desembergruppa AF - har LID 3/12 - forøvrig samme dag vi fikk tildeling av vår første datter i 2002 !

Så da reiser vi nok sammen !Begynner å nærme seg nå - spennedne tider !

mvh

Hei!

Kjempespennende! Håper du har rett i at vi kommer på samme gruppe, men cut off dato ser ut til å være rundt 20 i mnd. Dette er vår første adopsjon, men vi har to barn fra før.

Vi har LID 30/12 bruker AF og bor i Midt Norge. Kanskje skal vi reise sammen.

Hei! Kjempekoselig å få svar. Vi er også fra Midt-Norge, dette lover bra! Nå er jeg innom her hver dag og sjekker om det har skjedd noe nytt, men jeg vet jo at dette tross alt er innspurten. Det har gått over 2 år nå siden vi starta opp, så noen måneder til går vel bra å vente.

Annonse

Hei! Kjempekoselig å få svar. Vi er også fra Midt-Norge, dette lover bra! Nå er jeg innom her hver dag og sjekker om det har skjedd noe nytt, men jeg vet jo at dette tross alt er innspurten. Det har gått over 2 år nå siden vi starta opp, så noen måneder til går vel bra å vente.

Har ikke skrevet noe før, men har fulgt med en stund. Har et barn fra før, men dette er første adopsjon. Det er vanskelig å vente så lenge.Sjansen er stor for at vi skal reise sammen. Har dere lyst å møtes?

Har ikke skrevet noe før, men har fulgt med en stund. Har et barn fra før, men dette er første adopsjon. Det er vanskelig å vente så lenge.Sjansen er stor for at vi skal reise sammen. Har dere lyst å møtes?

Ja det hadde vært hyggelig. Har du en e-postadr som er mere nøytral enn min? Vet ikke helt hvordan man tar mere personlig kontakt med hverandre her inne?

Kama Midt N

Ja det hadde vært hyggelig. Har du en e-postadr som er mere nøytral enn min? Vet ikke helt hvordan man tar mere personlig kontakt med hverandre her inne?

Jeg hadde heller ingen nøytral mail adresse, men har nettopp skaffet meg en hotmail konto: [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...