l@bamba Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Etter en samtale med AF, sier de at de har fått innskjerpelser i forhold til å føre foreldrefradrag på post 3.2.10... ved adopsjon. -men at vi heller bør bruke "likhetsprinsipp" paragrafen... noen som vet hvor vi finner den? På forhånd takk for hjelpen. 0 Siter
belma1365380841 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Hei l@bamba. Vi har hatt kontakt tidligere men jeg har ikke mailadr din nå. Har også byttet nick. Send meg en mail så kan jeg sende deg det jeg har fått informasjon om vedr. likningen og skattebetalingsloven. Spennende at dere er igang med ny prosess. (tidl. mille2) 0 Siter
belma1365380841 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Hei l@bamba. Vi har hatt kontakt tidligere men jeg har ikke mailadr din nå. Har også byttet nick. Send meg en mail så kan jeg sende deg det jeg har fått informasjon om vedr. likningen og skattebetalingsloven. Spennende at dere er igang med ny prosess. (tidl. mille2) [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.