Gå til innhold

Hvordan kose seg med måltidet?


Gjest Gunnvor

Anbefalte innlegg

Gjest Gunnvor

Lurer på hvordan andre folk ordner måltidene. Hvor ofte spiser dere sammen? spiser dere andre måltider enn middag sammen? Hvor viktig er måltidet hjemme hos dere?

Hjemmefra er jeg vant med at vi samlet oss til de fleste måltider og jeg har alltid syntes at maten smaker best når man sitter sammen å har det hyggelig.

Etter at jeg flyttet hjemmefra har det blitt mange måltider alene foran tv og jeg jeg synes dette er så stusselig. Mat er liksom bare næring, før var det forbundet med en koselig sosial stund. Dette har påvirket mitt forhold til mat. Jeg spiser større porsjoner og har alltid lyst på noe snacks. Før hadde jeg ikke behov for å spise mer enn til jeg ble mett. Hva skal jeg gjøre? Vil jeg noen gang finne tilbake, eller er slike måltider forbeholdt småbarnsfamilier med god tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...