Gå til innhold

Et steg videre

Anbefalte innlegg

gabi1365380745
Skrevet

Jippi, nå er vi endelig et steg nærmere vår andre hentereise til Kina. DTC er 28/4, vi bruker AF. Er det noen andre som er likt i løypa? Hvor lang tid går det mellom DTC og LID dato?

Skrevet

Hei gabi!!

Så artig. Vi bruker AF. Sendte papirer til kina 21 april.

Vi har ikke adoptert før, men har to egenfødte.

Hyggelig å vite om noen som er likt i løypa som oss. Dette er så spennende!! :-))

Vennlig hilsen bjonde

Skrevet

Da reiser vi nok sammen. Vi har også DTC 28/4, bruker AF og skal ut på vår andre hentereise. Så nå går vi spennende tider i møte:) Selv om jeg er mye roligere nå enn første gang, så er det utrolig deilig å vite at nå er papirene sendt til Kina.

Jeg sjekket papirene fra sist gang (2003), og da gikk det 9 dager fra papirene ble sendt til vi fikk LID. Brevet fra AF kom 11 dager etter det igjen. Så får vi se hvordan det går denne gangen, det er vel noe ferie i Kina nå først i mai.

Skrevet

Hei gabi!

Glemte å si det. AF skrev i brevet at det kunne ta 2-3 mnd før vi fikk vite LID. Men LID er jo så fort de registrerer papirene i Kina. Har sett at det tar ca en uke + -

Fra DTC til de registrerer papirene/søknaden.Det var vel det du tenkte på tenker jeg :-)

Hvor gammel er første barnet? Gutt/jente??

Vennlig hilsen bjonde:-))

Skrevet

Da reiser vi nok sammen. Vi har også DTC 28/4, bruker AF og skal ut på vår andre hentereise. Så nå går vi spennende tider i møte:) Selv om jeg er mye roligere nå enn første gang, så er det utrolig deilig å vite at nå er papirene sendt til Kina.

Jeg sjekket papirene fra sist gang (2003), og da gikk det 9 dager fra papirene ble sendt til vi fikk LID. Brevet fra AF kom 11 dager etter det igjen. Så får vi se hvordan det går denne gangen, det er vel noe ferie i Kina nå først i mai.

Er det du som kaller deg gabi? Eller er det to som har DTC 28/4 her nå???

:-) bjonde

Skrevet

Er det du som kaller deg gabi? Eller er det to som har DTC 28/4 her nå???

:-) bjonde

Jeg er ikke gabi:) Vi er visst 2 som har DTC 28/4.

Vi har ei jente fra før som er født i Kina. Ho blir 3 år i jan 2006, og skal være med på neste tur.

Skrevet

Hei!!

Dere har erfaring dere da!!

Jeg er spent på hvor stor gruppen blir som skal reise sammen. Hyggelig om vi får litt kontakt før vi drar. Dele noen "pakkeproblemer"!

Jeg trenger masse tips og hjelp!!

Vennlig hilsen bjonde

Skrevet

Jeg er ikke gabi:) Vi er visst 2 som har DTC 28/4.

Vi har ei jente fra før som er født i Kina. Ho blir 3 år i jan 2006, og skal være med på neste tur.

Hei på deg kina igjen.

Da skjønner jeg. Da er dere to som har et barn fra før, fra kina, og skal dra igjen. Det er hyggelig om vi holder litt kontakt da etterhvert. Skriver mailadressen min jeg, så kan du eller gabi eller.. som har lyst, sende meg en mail.Har egentlig ventet litt på det, å treffe på noen som er eksakt likt som oss i løypa og antaglig reiser sammen med oss.Blir nysgjerrig hvor i landet du og gabi bor osv.

[email protected]

Vennlig hilsen bjonde

Skrevet

Hei!!

Dere har erfaring dere da!!

Jeg er spent på hvor stor gruppen blir som skal reise sammen. Hyggelig om vi får litt kontakt før vi drar. Dele noen "pakkeproblemer"!

Jeg trenger masse tips og hjelp!!

Vennlig hilsen bjonde

Det hadde vært hyggelig med litt mer kontakt før vi drar. Husker også hvor stresset jeg var før første turen. Vi hadde heller spesielt mye erfaring med barn på forhånd. Da var det godt å søke råd hos de med mer erfaring. Men i løpet av turen ble vi "proffe" alle sammen :)

Skrevet

Det hadde vært hyggelig med litt mer kontakt før vi drar. Husker også hvor stresset jeg var før første turen. Vi hadde heller spesielt mye erfaring med barn på forhånd. Da var det godt å søke råd hos de med mer erfaring. Men i løpet av turen ble vi "proffe" alle sammen :)

Det skal stå: ...heller IKKE spesielt mye erfaring med barn:) Natta!!

Skrevet

Hei gabi!!

Så artig. Vi bruker AF. Sendte papirer til kina 21 april.

Vi har ikke adoptert før, men har to egenfødte.

Hyggelig å vite om noen som er likt i løypa som oss. Dette er så spennende!! :-))

Vennlig hilsen bjonde

Vi har også DTC 21. april:-)

Meg finner du mest på FUB-sidene.

Skrevet

Vi har også DTC 21. april:-)

Meg finner du mest på FUB-sidene.

Hei rusketuska!

Da er vi 4 som har DTC nære hverandre!!

Så artig!! Vi også har DTC 21 april, men det leste du vel :-)

Hvor bor du og har du barn fra før?

Er du medlem i AFN?

Klem

Rusketuska
Skrevet

Hei rusketuska!

Da er vi 4 som har DTC nære hverandre!!

Så artig!! Vi også har DTC 21 april, men det leste du vel :-)

Hvor bor du og har du barn fra før?

Er du medlem i AFN?

Klem

Vi bor i Follo. Ja, jeg er medlem av ANF, men er ikke der så ofte ennå, har ikke helt vent meg til det forumet. Kommer nok sterkere etterhvert ;-)

På FUB er vi to som har DTC 21. og en som har DTC 15. april

Rusketuska
Skrevet

Vi bor i Follo. Ja, jeg er medlem av ANF, men er ikke der så ofte ennå, har ikke helt vent meg til det forumet. Kommer nok sterkere etterhvert ;-)

På FUB er vi to som har DTC 21. og en som har DTC 15. april

Og vi har ikke barn fra før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...