Gå til innhold

Romerikes Blad

Anbefalte innlegg

Chance1365380587
Skrevet

I dag er det en artikkel om en famile fra Flateby, som har vært med på "Ekstrem oppussing" som blir vist i morgen på TV. De har to nydelige Colombia-barn, og far er kreftsyk. Fikk helt tårer i øynene når jeg leste det. Utrolig flott at de har fått hjelp fra TV og trist historie samtidig. Håper det går bra med dem!

Klem Chance

Skrevet

Så det jeg og, og lurte på om mamma'n finnes her inne :-)

Skrevet

Så det jeg og, og lurte på om mamma'n finnes her inne :-)

Vet hun finnes her inne, men det er ikke sikkert at vedkommende vil gi seg til kjenne.. Jeg ville sikkert ikke ha gjort det-

det er jo dette med anonymitet da :-)

Skrevet

Vet hun finnes her inne, men det er ikke sikkert at vedkommende vil gi seg til kjenne.. Jeg ville sikkert ikke ha gjort det-

Nei, selvfølgelig! Mente jo ikke at vedkommende (eller noen andre) skulle oute noen heller :-)

Det var forresten en fin og rørende reportasje!

Gjest hi hi hi
Skrevet

Du har rett i det...hi hi..

Hmmm, men de kunne ha valgt noen bedre bilder av meg og barna da..

Det bilde av Asgeir, barna og meg var tatt om morgenen den dagen de kom.. Gulljenta hadde 39,5 i feber og ser sløv ut i blikket stakkars, mens gullgutten var klar for skirenn...

Colombiamamma
Skrevet

Det bilde av Asgeir, barna og meg var tatt om morgenen den dagen de kom.. Gulljenta hadde 39,5 i feber og ser sløv ut i blikket stakkars, mens gullgutten var klar for skirenn...

Dere er så flotte så!!

Hvem har hele huset presentabelt til en hver til da?? Og hvem er sminket og stelt til en hver tid?

Selv om man prøver, så vil det jo altid være tider på dagen/ i uke/ i året der man er litt annerledes enn ellers

:-) Sånn er det i hvert fall her i huset....

Håper det går bra med dere alle sammen nå! Gleder meg til å se programmet.

Skrevet

Heisan

Gleder meg til å se programmet. har fulgt med i de andre episodene!

PS

Har sendt deg en mail..

fei1365380229
Skrevet

Dere så da helt fine ut alle sammen :o) Gleder meg til å se programmet. Har ikke du skrevet litt om din manns sykdom her inne da?

Lykke til videre :o) Deilig med nyoppusset hus kan jeg tenke meg.

Skrevet

Dette har dere jammen fortjent!! Gleder meg masse til å få se programmet. Vet du når det skal vises?

Klem fra

Skrevet

Dere så da helt flotte ut !!! Gleder meg til å se programmet ;o))

Klem fra

Chance1365380587
Skrevet

Dette har dere jammen fortjent!! Gleder meg masse til å få se programmet. Vet du når det skal vises?

Klem fra

Det er i dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...