mil1365380270 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Da hadde jeg begynt å lure på hva som var feil med meg!!! For små pupper? For stor rumpe? Elskerinne? Noe må det jo være, siden han kommer med en så dårlig unnskyldning for å kunne kjøre enda mere bil, i stedet for å ha sex med meg ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Da hadde jeg begynt å lure på hva som var feil med meg!!! For små pupper? For stor rumpe? Elskerinne? Noe må det jo være, siden han kommer med en så dårlig unnskyldning for å kunne kjøre enda mere bil, i stedet for å ha sex med meg ;-) *Flirer* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hvis han hadde bare lempa meg ut av bilen, kjørt sin vei og ikke kommet tilbake, -hadde jeg nok syntes det var litt muffens ja. Hadde vi snudd begge to, kjørt å sjekka kaffetrakteren, så dratt hjem til meg, (hvis huset ikke brant da) så hadde jeg tenkt; "For en knøl!", Så hadde jeg tenkt at jeg er like distre selv og burde vel ikke sagt noe =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.