Gå til innhold

Hvilke kosttilskudd anser dere som best?


Gjest John Gunnar Oppheim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med at du tenker på hva som virker best?

1.Proteinpulver

2.Kreatin

3.Gainer

4.multivitamin

Jeg har rangert etter følgende kriterier:

Det er det jeg bruker mest av og er mest fornøyd med..

Prismessig synes jeg Atletic city er billigst, så vidt jeg vet er det ingen i nærheten en gang. Multivitaminer kjøper jeg på Rimi/Rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Proteiner

2. Gainers

3. Vitaminer/anitoxidanter

Kreatin funker ikke på meg, derfor tar jeg det ikke med...

Når det gjelder hvilke produkter jeg bruker så velger jeg utelukkende utifra pris og smak. Stoler på at det man får kjøpt i Norge mer eller mindre inneholder det som står på pakka.

Enig med Bicepsxl at det fra Atletic sikkert er uslålig på pris i Norge, men drar man til Sverige får man Twinlab-proteiner til samme pris. Dette smaker ihvertfall mye bedre og er mer "annerkjent" så jeg kjøper stort sett det.

Vitaminer kjøper jeg på Rimi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Gunnar Oppheim

Hei,og takk for svar. Er det Twin Lab som har de mest anerkjente produktene? Eller er det Weider el. andre? Er det samme leverandør/merke som fører de beste proteinene (whey- best, mon tro), kreatinen og weight-gainers?

Skal sette sammen de beste produktene i et kosttilskudd-program, og ønsker høyest mulig kvalitet på varene. Prisen er ubeydelig inntil videre. Kvantum gir lavere pris. Takknemlig for innspill.

Vennlig hilsen

John Gunnar Oppheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Ledbetter

Hei,og takk for svar. Er det Twin Lab som har de mest anerkjente produktene? Eller er det Weider el. andre? Er det samme leverandør/merke som fører de beste proteinene (whey- best, mon tro), kreatinen og weight-gainers?

Skal sette sammen de beste produktene i et kosttilskudd-program, og ønsker høyest mulig kvalitet på varene. Prisen er ubeydelig inntil videre. Kvantum gir lavere pris. Takknemlig for innspill.

Vennlig hilsen

John Gunnar Oppheim

har du fått et annet syn på kosttilskudd, John Gunnar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sterken

Hei,og takk for svar. Er det Twin Lab som har de mest anerkjente produktene? Eller er det Weider el. andre? Er det samme leverandør/merke som fører de beste proteinene (whey- best, mon tro), kreatinen og weight-gainers?

Skal sette sammen de beste produktene i et kosttilskudd-program, og ønsker høyest mulig kvalitet på varene. Prisen er ubeydelig inntil videre. Kvantum gir lavere pris. Takknemlig for innspill.

Vennlig hilsen

John Gunnar Oppheim

Hei!

Eneste erfaring jeg har med kosttilskudd er proteinpulver,multivitamin og C-vitamin, og de funker bra.

Er ikke så godt inne på alle de merkenamnene, men vet iallefall at Twinlab,Weider,Multipower,osv. er av veldig høy kvalitet.

Leste en gang en labtest på internett der alle kosttilskuddprodusentene var sammenlignet, og det var en del som ikke leverte det som sto på pakken.

Husker at Labrada kom veldig godt ut.

Dessuten kan jeg anbefale produkter fra Athletic city.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...