Gjest '!-o-!' Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 tydeligvis..! Er kanskje noe i det? Det ene kriteriet jeg stilte da jeg for et par år siden skulle kjøpe ny DVD-spiller var at den var bra på korrigering av DVD med feil. Fikk full klaff med den fra JVC som jeg valgte - helt til minsten begynte å utforske yndlingsdiskene på egen hånd. Nå hakker alle Kaptein Sabeltann verre enn verst og jeg må vudere om jeg skal prøve et sånt DVD repair kit fra Expert el.l. Bortsett fra minstens klissete fingeravtrykk på et lite utvalg disker har jeg til gode å finne en eneste DVD spilleren min ikke sluker ukritisk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Er kanskje noe i det? Det ene kriteriet jeg stilte da jeg for et par år siden skulle kjøpe ny DVD-spiller var at den var bra på korrigering av DVD med feil. Fikk full klaff med den fra JVC som jeg valgte - helt til minsten begynte å utforske yndlingsdiskene på egen hånd. Nå hakker alle Kaptein Sabeltann verre enn verst og jeg må vudere om jeg skal prøve et sånt DVD repair kit fra Expert el.l. Bortsett fra minstens klissete fingeravtrykk på et lite utvalg disker har jeg til gode å finne en eneste DVD spilleren min ikke sluker ukritisk. Noteres!:-) Takker for tips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.