Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nedtelling
Skrevet

Da vi idag kom til bhg fikk jeg vite at Barnehagen har nettopp kjøpt en gullfisk, men den døde relativt fort.

Da vi kom i bhg idag så sa et av personalet at fisken var død og at den nå lå i en pose.

Jeg benyttet anledningen til å gå fra barnehagen da gutten var opptatt av det som var skjedd

Da åpner han vinduet og viser meg posen og roper ut.. "mamma, fisken er død!"

Etter et par tre sekunder kommer det kjapt fra han.. "Dårlig kvalitet"

Jeg lo hele veien hjem..

mariaflyfly
Skrevet

Hahaha!!!

En gang vi var på sørlandet på sommeren, dreiv Lillemann (tror han var rundt 3) og lekte i vannkanten, og kom drassende med en død krabbe. "Pappa, den virker ikke. Kan du skifte batteri?"

Skrevet

Hihihi, kanonbra! :-))

Ved frokostbordet i helgen gikk samtalen (som vanlig...), og jeg spurte min kjære hva en kollega bedrev for tiden. "Joda, han driver nå på og investerer..." og før han fikk fullført setningen, så kom det kjapt fra Bella "...i driften".

Ikke spør meg hvor hun har det fra, men mamma og pappa måtte anstrenge oss fælt for å ikke begynne å le.

I dag ble Bella 5 år, og hun fikk på seg ny, rosa kjole og hatt før hun gikk i barnehagen. Pappa sa at hun var så fin at han ble forelsket i henne. Og fikk kjapt svaret - "nehei, for du er forelska i mamma!". Og så fortalte hun videre at mamma og pappaen til T ikke var forelska i hverandre lengre, og at T og mammaen ville ha katt, men det ville ikke pappaen, så han hadde flytta.

Den enkleste forklaringen er ofte den beste når man er liten ;-)

Beste hilsen fra

nedtelling
Skrevet

Hahaha!!!

En gang vi var på sørlandet på sommeren, dreiv Lillemann (tror han var rundt 3) og lekte i vannkanten, og kom drassende med en død krabbe. "Pappa, den virker ikke. Kan du skifte batteri?"

Den var også knallbra!

:-)

De får sagt det de små gitt!

carla1365380461
Skrevet

Ved frokostbordet i helgen gikk samtalen (som vanlig...), og jeg spurte min kjære hva en kollega bedrev for tiden. "Joda, han driver nå på og investerer..." og før han fikk fullført setningen, så kom det kjapt fra Bella "...i driften".

Ikke spør meg hvor hun har det fra, men mamma og pappa måtte anstrenge oss fælt for å ikke begynne å le.

I dag ble Bella 5 år, og hun fikk på seg ny, rosa kjole og hatt før hun gikk i barnehagen. Pappa sa at hun var så fin at han ble forelsket i henne. Og fikk kjapt svaret - "nehei, for du er forelska i mamma!". Og så fortalte hun videre at mamma og pappaen til T ikke var forelska i hverandre lengre, og at T og mammaen ville ha katt, men det ville ikke pappaen, så han hadde flytta.

Beste hilsen fra

Gratulerer med 5-åringen!!!

;-)

Klem

Skrevet

Den var også knallbra!

De får sagt det de små gitt!

vår håpefulle satt i bilen å så en annen bil full av tujaer . "mamma ! sa han han mannen må ha misforstått helt, ... det er jo ikke jul nå

Han trodde åpenbart at mannen hadde kjøpt juletrær..

Skrevet

Gratulerer med 5-åringen!!!

;-)

Klem

Takk! Det er stoooort å bli 5 år, kan du tro ;-)

Men mamma begriper ikke hvor årene er blitt av - tenk, 1 år til, så har vi skolejente!!

Beste hilsen fra

carla1365380461
Skrevet

Takk! Det er stoooort å bli 5 år, kan du tro ;-)

Men mamma begriper ikke hvor årene er blitt av - tenk, 1 år til, så har vi skolejente!!

Beste hilsen fra

Jeg tror _5_ må være noe av det største... Storebror blir forresten 6 om noen dager, og venter fælt.. Han ble skolegutt i fjor høst da vi flyttet ned hit, og plutselig så stoooor....

Kos dere på dagen!

Klem

nedtelling
Skrevet

Beste hilsen fra

Gratulerer med Bella!

Så søt hun sikkert var i den rosa kjolen. og jeg synes at jeg ser henne for meg da hun nektet at pappa kunne være forelsket i henne siden han var forelsket i deg!

nedtelling
Skrevet

vår håpefulle satt i bilen å så en annen bil full av tujaer . "mamma ! sa han han mannen må ha misforstått helt, ... det er jo ikke jul nå

Han trodde åpenbart at mannen hadde kjøpt juletrær..

:-D

Herlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...