Gå til innhold

Hva slags shampoo bruker du?


Gjest Lindaaa

Anbefalte innlegg

Gjest Lindaaa

Jeg har en stund gått for Herbal essences. ig er veh en helt grei shampoo og balsam...

Hva bruker du?

Og kan du anbefale noen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bugge -jenta

    5

  • amber sun

    4

  • favn

    4

  • ariadne

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

En grønn, husker ikke hva den heter.. Friskus?

Bytter på innimellom, syns ikke det er så stor forskjell på hva de gjør for håret mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

John Frieda - brilliant brunette.

Har tidligere brukt frisørshampoer (mest Redken), men denne serien er minst like god, om ikke bedre. Lukter himmelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En grønn, husker ikke hva den heter.. Friskus?

Bytter på innimellom, syns ikke det er så stor forskjell på hva de gjør for håret mitt...

Fructis heter den. Var nødt til å gå og sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Helst Redken- når jeg har råd.

Hvis ikke jeg har råd- Dove.

Jeg brukte dove en tid men så fikk jeg så masse kviser i hodebunnen av den at jeg har byttet til en annen type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

L'Oréal sin rosa for farget hår.

Jeg tror jeg bruker den samme, hvis det er den som kjøpes på frisører.

Den er veldig god hvis du har tykt hår som er vanskelig å gre ut. Finnes i stor flaske med pumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Hvis du har hår som ikke påvirkes så mye av type balsam og shampoo, er det ingen grunn til å kjøpe dyre sorter. Håret mitt ser ut som en mopp med shampoo fra dagligvarebutikker. Mens søstera mi aldri merker forskjell uansett hva hun bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindaaa

Hvis du har hår som ikke påvirkes så mye av type balsam og shampoo, er det ingen grunn til å kjøpe dyre sorter. Håret mitt ser ut som en mopp med shampoo fra dagligvarebutikker. Mens søstera mi aldri merker forskjell uansett hva hun bruker.

Jeg får ganske lett floker i håret... og de man kjøper hos frisøren varer vel sikkert lenger også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

En grønn, husker ikke hva den heter.. Friskus?

Bytter på innimellom, syns ikke det er så stor forskjell på hva de gjør for håret mitt...

Friskus høres morsomt ut og som en is!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Jeg får ganske lett floker i håret... og de man kjøper hos frisøren varer vel sikkert lenger også...

Jeg tror den er 5oo mg den store flasken jeg kjøper, og den varer lenge, og koster rundt 170 kr kanskje. Perfekt for flokete, fint og farget eller fargestripet hår. Og balsamen er også god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Fructis heter den. Var nødt til å gå og sjekke.

Vet ikke om det har med kort eller langt hår å gjøre, men jeg ser ut som huldra med fructis og lignende. Hvis man har litt kortere hår har kanskje ikke shampoen så mye å si. Skulle ønske det ikke var slik for det blir jo dyrt i lengden med frisørshampoo. Hadde vært deilig og brukt de pengene på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg bruker sånne billige man kjøper på Rimi. Men frisørene mine anbefaler noe annet, så det hender jeg kjøper en grønn dingst som er litt dyr, samt en grønn balsam med samme farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hårspray

Jeg bruker sånne billige man kjøper på Rimi. Men frisørene mine anbefaler noe annet, så det hender jeg kjøper en grønn dingst som er litt dyr, samt en grønn balsam med samme farge.

Jeg ble en gang lurt til å kjøpe hårspray hos frisøren. Lurer på hvorfor jeg kjøpte det? Bruker ALDRI hårspray! (Og det er så 80-talls... Morsomt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg ble en gang lurt til å kjøpe hårspray hos frisøren. Lurer på hvorfor jeg kjøpte det? Bruker ALDRI hårspray! (Og det er så 80-talls... Morsomt.)

Frisører er utrolig dyktige selgere. De begynner å pjatte om shampoer og alt man trenger, og så løper de bort og henter ned ting, smeller puppa i trynet ditt, og sørger for at enkle sjeler kjøper alt.

Men nå har jeg snart så mange poeng hos frisøren min at jeg får ting gratis, tror jeg. Jeg får poeng hver gang jeg klipper meg. Hos Nikita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Jeg ble en gang lurt til å kjøpe hårspray hos frisøren. Lurer på hvorfor jeg kjøpte det? Bruker ALDRI hårspray! (Og det er så 80-talls... Morsomt.)

Jeg må innrømme at jeg har en stående jeg også. Og det hender jeg bruker den hvis jeg skal sette opp håret eller noe. Men det er ikke Elnette(var det ikke noe som het det? Finnes den ennå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...