ip99 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei, Etter å ha forsøkt diverse SSRI (som jeg har blitt skeptiske til) så har jeg muligheten til å forsøke Aurorix mot angst. Noen her som har erfaringer med den? Føler en seg likegyldig? Hvordan er det med seponering, er den tung å slutte med? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183603-noen-som-har-erfaringer-med-aurorix/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkink Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har brukt Aurorix... Den er enkel å begynne med og enkel å slutte med. Brukte 450 mg Jeg vet ikke hvorvidt den hjalp på angst??? Men noe tror jeg. Kommer an på om min ernegiløshet kommer av angst, dep/fybriomyalgi eller psykisk stress. Men jeg fikk iallefall veldig energi av den, egentlig litt kunstig høy energi. Var liksom ikke meg selv. Ble noe urolig, og fikk en slags indre angstfølelse/tvangstankersom ellers ikke er så fremtredense hos meg, men heller ikke ukjent-- når jeg tenker mange år tilbake. Hadde det etter at jeg mistet en nær slektning for 20 år siden, men de forsvant etterhvert. Av en eller annen grunn kom disse vonde følelsene liksom fram igjen i forverret stand???. Derfor slutter jeg etter 4 mnd. Men ikke påvirket den libido,ikke la jeg på meg, energi fikk jeg så det monnet, og jeg kom med ut i jobb igjen, m.a.o, tok den noe av min sosiale angst, men påførte også som sagt endel merkelige/tilbakelagte følelser?? Men det kan hende dette hadde bedret seg, hvis jeg hadde brukt de litt lenger. Angrer litt på at jeg ikke gav den en sjanse noen måneder til. Men det var meg. Var jeg deg, ville gi den et forsøk,for som NHD sa til meg så har man intet å tape. Lite bivirkninger sånn generellt sett..... Hadde jeg ikke fått disse angst/tvangstankene hadde jeg uten tvil brukt den istedet for ssri... En mye bedre medisin hvis den fungerer. Lykke til!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183603-noen-som-har-erfaringer-med-aurorix/#findComment-1248368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkink Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har brukt Aurorix... Den er enkel å begynne med og enkel å slutte med. Brukte 450 mg Jeg vet ikke hvorvidt den hjalp på angst??? Men noe tror jeg. Kommer an på om min ernegiløshet kommer av angst, dep/fybriomyalgi eller psykisk stress. Men jeg fikk iallefall veldig energi av den, egentlig litt kunstig høy energi. Var liksom ikke meg selv. Ble noe urolig, og fikk en slags indre angstfølelse/tvangstankersom ellers ikke er så fremtredense hos meg, men heller ikke ukjent-- når jeg tenker mange år tilbake. Hadde det etter at jeg mistet en nær slektning for 20 år siden, men de forsvant etterhvert. Av en eller annen grunn kom disse vonde følelsene liksom fram igjen i forverret stand???. Derfor slutter jeg etter 4 mnd. Men ikke påvirket den libido,ikke la jeg på meg, energi fikk jeg så det monnet, og jeg kom med ut i jobb igjen, m.a.o, tok den noe av min sosiale angst, men påførte også som sagt endel merkelige/tilbakelagte følelser?? Men det kan hende dette hadde bedret seg, hvis jeg hadde brukt de litt lenger. Angrer litt på at jeg ikke gav den en sjanse noen måneder til. Men det var meg. Var jeg deg, ville gi den et forsøk,for som NHD sa til meg så har man intet å tape. Lite bivirkninger sånn generellt sett..... Hadde jeg ikke fått disse angst/tvangstankene hadde jeg uten tvil brukt den istedet for ssri... En mye bedre medisin hvis den fungerer. Lykke til!!! Opplevde heller ikke den avflatning som ssri kan gjøre.... mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183603-noen-som-har-erfaringer-med-aurorix/#findComment-1248373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.