Gå til innhold

Hvem ryker ut av Idol i kveld da?

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Håpar Ali ryker ut ikveld!!!

Javel

Skrevet

Hva er jentepen?

feminine trekk - - - han kan ligen på en "traktorlesbe". Men han er jo ung enda da :)

Skrevet

Jorun ødela jo to nydelige sanger idag, hun eier ikke timing og puster og peser no for jævlig. Ut med henne!

Jeg driter egentlig i hvem som skal ut, bare Alejandro vinner.

Skrevet

Jorun ødela jo to nydelige sanger idag, hun eier ikke timing og puster og peser no for jævlig. Ut med henne!

jeg syns heller ikke at Jorun kan unnskyldes lenger med halsonde - - -men hun er en skikkelig artist da - vakker og morsom :)

Skrevet

Penere er han blitt også - nesten litt jentepen....? :)

Han er aldeles nusselig. Synd jeg er så gammel. :P

Skrevet

ja, det er ås en tenker - at man skulle levd livet mange ganger - fælt at en ska bli gammel, skrukkete og temmeig ødelagt - sur og gretten -og så daue!

Skrevet

ja, det er ås en tenker - at man skulle levd livet mange ganger - fælt at en ska bli gammel, skrukkete og temmeig ødelagt - sur og gretten -og så daue!

Ikke sant? ;)

Skrevet

Hva, Alejandro hjem?! Gutten vinner hele greia, Jorunn har tapt seg, Erik og Tone når ikke opp.

Erik ryker i kveld..

Skrevet

Han er utrolig skjønn!

Men han har dessverre kjæreste.

..Og jeg er 10 år eldre med samboer og barn..... ;-P

Skrevet

Hva, Alejandro hjem?! Gutten vinner hele greia, Jorunn har tapt seg, Erik og Tone når ikke opp.

Erik ryker i kveld..

yes Erik gjekk ut!!!!!

Skrevet

Ali eller Jrun går ut, som jeg har sagt at en av dem skal når det gjenstår 4 stk.

Erik vinner, som jeg har sagt siden første finalerunde.

Den skrikinga, gaulinga og fjolleriet til Jorun håper jeg folk ser igjennom og begynner å bli lei nå. Ali har ikke stemme, og jeg fatter ikke at noen synes han er flink. Han bare hvisker seg videre.

Hallooo i luken :-)

Ali vinner jo, og som jeg sa lenger opp (før avstemningen) så ryker Erik.

Så det så! :-)

Skrevet

Hallooo i luken :-)

Ali vinner jo, og som jeg sa lenger opp (før avstemningen) så ryker Erik.

Så det så! :-)

Erik er jo MYE BEDRE enn "karaoke-Tone!!"

Skrevet

Han er utrolig skjønn!

Men han har dessverre kjæreste.

..Og jeg er 10 år eldre med samboer og barn..... ;-P

Hehe, jeg og.

Skrevet

Men det var jo ikke så veldig vakkert å høre på da

Jorunn ødela den også, gitt. *gremmes*

Skrevet

Nå er det jo klart hvem som måtte gå, men jeg må bare få ytre meg bittelitt.

Jeg greier rett og slett ikke å "heie" på noen av deltakerne. De høres ut som dårlige karaokesangere hele gjengen. Det er utrolig mye sur sang.

Det er akkurat det samme for meg hvem som vinner - det blir et lite stjerneblaff, og så blir vedkommende borte fra "artistverden" like fort som h*n kom innom (heldigvis).

Gjest girasol
Skrevet

He, he, neimen, også jeg som trodde dere kom til å kaste dere over meg som ulver! Trodde de to var favoritter!... Heia Erik!!

:-0

Gjest girasol
Skrevet

Nå er det jo klart hvem som måtte gå, men jeg må bare få ytre meg bittelitt.

Jeg greier rett og slett ikke å "heie" på noen av deltakerne. De høres ut som dårlige karaokesangere hele gjengen. Det er utrolig mye sur sang.

Det er akkurat det samme for meg hvem som vinner - det blir et lite stjerneblaff, og så blir vedkommende borte fra "artistverden" like fort som h*n kom innom (heldigvis).

Idol er artig, spennende og engasjerende! :-) Og jeg skjemmes ikke over å være engasjert selv om jeg har runda 30! Jeg har valgt Idol som "min" realityserie. Jeg ser ikke på BB og sånt lenger. :-)

Skrevet

Hva med alle gangene Ali har sunget falskt som bare fy da? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...