Gå til innhold

Tilrådning=godkjenning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Bufdir følger vel vanligvis anbefalingen fra barnevernet, men det kan jo være ting de ser annerledes på. Da kan det hende de ber om en tilleggsrapport.Men som du selv sier, 95 % blir godkjente, og hvis du vet med sikkerhet at dere oppfyller kravene deres, går det nok greit.

Lykke til i allefall.

Hvilket land ønsker dere å adoptere fra?

Med hilsen fra

Gjest Agent0009

Hei.

Bufdir følger vel vanligvis anbefalingen fra barnevernet, men det kan jo være ting de ser annerledes på. Da kan det hende de ber om en tilleggsrapport.Men som du selv sier, 95 % blir godkjente, og hvis du vet med sikkerhet at dere oppfyller kravene deres, går det nok greit.

Lykke til i allefall.

Hvilket land ønsker dere å adoptere fra?

Med hilsen fra

Kina. Vi er nok bare litt nevrotisk, for vi oppfyller alle kravene og vil nok få ja.

Jeg vet bare så utrolig godt hva du mener. Vi kan heller ikke slå oss til ro med noe som helst før godkjenning fra bufetat kommer. Det er nok som flere sier at hvis du ikke blir godkjent er du nok klar over det på forhånd. er man vanlige normale mennesker så går det nok bra. Hadde det vært noe spesielt hadde nok barnevernet sagt noe om det.

Krysser fingrene for deg!!

Hvilken region tilhører du?

Vi tilhører midtnorge og har ventet i 2 månder og 26 dager på svar fra bufetat. Vi ble lovet svar forrige uke. Ingenting kom, og nå er vi lovt svar neste uke!!!!

Lykke til

colombialija

Kina. Vi er nok bare litt nevrotisk, for vi oppfyller alle kravene og vil nok få ja.

Hei.

Vi var på et møte med Bufetat på et av AF sine medlemsmøter. Og der sa de at hvis bv hadde brukt rette skjemaer og alle opplysninger var fyllt ut, og at metodedelen fra bv forklarte hvordan de hadde jobbet, hvor mye tid de hadde brukt, antall hjemmebesøk osv, og at dette var i tråd med retningslinjene og bv anbefalte adopsjon visste ikke han av at noen hadde fått avslag.. han sa at de som fikk avslag hadde visst at muligheten var stor for da var ikke bv enig i at en adopsjon burde skje før de eventuelle problemtingene var løst.

Dette var det de sa da å jeg stoler på det og føler meg derfor veldig trygg da vi fikk en flott anbefaling av bv.

Håper dette ble beroligende for deg

colombialija

Hei.

Vi var på et møte med Bufetat på et av AF sine medlemsmøter. Og der sa de at hvis bv hadde brukt rette skjemaer og alle opplysninger var fyllt ut, og at metodedelen fra bv forklarte hvordan de hadde jobbet, hvor mye tid de hadde brukt, antall hjemmebesøk osv, og at dette var i tråd med retningslinjene og bv anbefalte adopsjon visste ikke han av at noen hadde fått avslag.. han sa at de som fikk avslag hadde visst at muligheten var stor for da var ikke bv enig i at en adopsjon burde skje før de eventuelle problemtingene var løst.

Dette var det de sa da å jeg stoler på det og føler meg derfor veldig trygg da vi fikk en flott anbefaling av bv.

Håper dette ble beroligende for deg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...