Gå til innhold

Vil bare si at


Gjest Let's cut the fat

Anbefalte innlegg

Gjest Let's cut the fat

I dag bestemte jeg meg ENDELIG for å gå ned i vekt. Måtte bare få sagt det til noen. Andre som kaster seg med i samme slengen kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å bestemme meg hver fredag om at på MANDAG! DA!

Har en dagbok på slankenett.no

Fint å registrere seg der om du vil ha et slankefellesskap på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr. Phil-fan

Jeg har skaffet Dr. Phils bok 'Aldri mer vektproblemer' på anbefaling fra en her inne.

Så får vi se. Har såvidt begynt å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest exxpert

har gått ned 4 kg på 14 dager:)))

Du kan trygt trekke fra to som bare er vann. Man kan max gå ned en kg fett i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke kall deg ekspert

Du kan trygt trekke fra to som bare er vann. Man kan max gå ned en kg fett i uka.

For noe tull, man kan fint gå ned mer enn ett kilo fett i uka. Det kommer an på hvor mye du putter inn og hvor mye du forbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Lykke til!!!

Håper du satset på å leve sunt i slankefasen og at det kanskje fører til en omlegging av livsstil. Det har alle godt av, uansett vekt.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull, man kan fint gå ned mer enn ett kilo fett i uka. Det kommer an på hvor mye du putter inn og hvor mye du forbruker.

Tull. Man bør ikke gå ned mer enn 1 kg i uken, med tanke på varig vektnedgang. Dette er ganske elementært, selv om alle slankejippoer etc. driter en lang marsj i det. Har man skadelig overvekt er det selfølgelig litt annerldes, da må må hurtig ned i vekt. Men skal man ha varig og sunn vektnedgang anbefales det maks 1 kg pr. uke.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Man bør ikke gå ned mer enn 1 kg i uken, med tanke på varig vektnedgang. Dette er ganske elementært, selv om alle slankejippoer etc. driter en lang marsj i det. Har man skadelig overvekt er det selfølgelig litt annerldes, da må må hurtig ned i vekt. Men skal man ha varig og sunn vektnedgang anbefales det maks 1 kg pr. uke.

"............................"

Men var det ikke her spørsmål om hvorvidt det var mulig? Ikke om det var sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var det ikke her spørsmål om hvorvidt det var mulig? Ikke om det var sunt.

I såfall skal jeg ikke protestere - det er selvsagt mulig. Hvis man f.eks slutter helt å spise, så vil man utvilsomt rase ned i vekt mer enn 1 kg i uka, før man legger på røret :-)

Men sunnhetsmessig så har det bl.a med stoffskiftet og insulinproduksjon å gjøre.

"............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke kall deg ekspert

Tull. Man bør ikke gå ned mer enn 1 kg i uken, med tanke på varig vektnedgang. Dette er ganske elementært, selv om alle slankejippoer etc. driter en lang marsj i det. Har man skadelig overvekt er det selfølgelig litt annerldes, da må må hurtig ned i vekt. Men skal man ha varig og sunn vektnedgang anbefales det maks 1 kg pr. uke.

"............................"

Det er stor forskjell på bør og kan. exxpert sier at man ikke kan gå ned mer enn ett kilo fett i uka, og det er ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er stor forskjell på bør og kan. exxpert sier at man ikke kan gå ned mer enn ett kilo fett i uka, og det er ikke sant.

Ja, jeg fikk med meg det etterhvert. Og jeg svarte :-)

"............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare sier det jeg

Jeg har skaffet Dr. Phils bok 'Aldri mer vektproblemer' på anbefaling fra en her inne.

Så får vi se. Har såvidt begynt å lese.

Et paradoks er vel at Dr. Phil ikke akkurat er slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg er med

Prøver å spise sundt og trene litt, men spiser litt snop/drikker brus på lørdagen. Har minst 10 (15) kilo som skal av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petrusa

Et paradoks er vel at Dr. Phil ikke akkurat er slank.

Han er ikke syltynn, men man trenger ikke være det for å være fit. Han er faktisk ganske høy med brede skuldre, og ser rimelig fit ut spørr du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Et paradoks er vel at Dr. Phil ikke akkurat er slank.

Det kan du si til alle de som går på FEDON dietten også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...