På`en igjen... Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Er det flere her inne med LID omtrent som oss? Vi bruker AF Mvh 0 Siter
2312 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Ja, vi har 23. des og bruker AF. Tror du svarte på mitt spm om det samme her tidligere i vår. 0 Siter
På`en igjen... Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Ja, vi har 23. des og bruker AF. Tror du svarte på mitt spm om det samme her tidligere i vår. Ja gjorde nok det - men tenkte særlig på om noen hadde helt i begynnelsen av måneden ! 0 Siter
På`en igjen... Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 Ja, vi har 23. des og bruker AF. Tror du svarte på mitt spm om det samme her tidligere i vår. Ikke verst å ha LID på lillejulaften da ! Vi fikk forresten samme LID som tildelingsdato for førstemann - 3/12-02 ! Tydeligvis ikke mange med desember lid så det kan jo være vi reiser sammen selv om de har hatt cut rundt 20 hver måned - tvi tvi ! Hvis du vil sende meg en mail har jeg [email protected] mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.