Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fyller 14 år om 1 mnd, han er 179 cm høy og bruker 46 i sko...

Hva med deres unger? :)

Skrevet

Min fyller snart 15, han er 183 cm og bruker 44 i sko! Som din nok gjør, liker han å ha god plass til beina..

mvh

Skrevet

Guttungen til gubben blir 14 i høst. 166 høy og bruker 44-45 i sko. Så han er jo bare smågutten i forhold. Han tar det til gjengjeld igjen i vekta som godt og vel har rundet 70:-(

Skrevet

Min lille vakre datter som akkurat har fylt 13 har 40/41 i sko, og er rundt 1.70. Mine strategiske mål er 38 og 1.67. :)

skorpionfisken
Skrevet

16-åringen min er 179 cm høy og bruker 44 i sko. Han har ikke endret skostørrelse på 2 år, men han har vokst 10 cm de to årene.

Skrevet

Stor gutt ;o)

Min bror er 14,5 år og er nå 189 cm og 85 kilo.....

Skrevet

Tja, sønnen min er vel ca. 168 cm høy,str. 44 i sko og ca. 70 kg. Han er 13.

• 3 uker senere...
Skrevet

Nesten litt spooky det her. Vår eldste blir 14 i slutten av juni og er nøyaktig like lang og har like store bein som deres kar... ;-)

Skrevet

Nesten litt spooky det her. Vår eldste blir 14 i slutten av juni og er nøyaktig like lang og har like store bein som deres kar... ;-)

hehe...

Nå har vi dratt igang fjortiss-party til uka.. 30 stk invitert!

:-o

Med DJ' og hele pakka!! Det blir liv!

:-)

Skrevet

hehe...

Nå har vi dratt igang fjortiss-party til uka.. 30 stk invitert!

:-o

Med DJ' og hele pakka!! Det blir liv!

:-)

Ja det blir nok liv. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...