Gå til innhold

hey...hva skjedde med småprat?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kozy

6

• kie

5

• magnus

4

• Gemini

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Annonse

Småprat stengt ??? åffer de a? og datoen er 3 juli 2000 ???

litt feil kansje ?

Småpraten ble stengt, som resultat av at noen barnerumper logga seg inn med "ørten" og herja der.

Åpner sikkert igjen om ikke så lenge, evt. i kveld når småungene har lagt seg... *sukk*

Annonse

Småprat er stengt inntil videre pga at noen har laget til masse tull der inne idag. Vi har foreløpig ikke tatt noen avgjørelse om hvorvidt småprat skal åpnes igjen og evnt. når.

Dette "masse tullet" pågikk da ikke så lenge (men var jo irriterende nok), og hvis disse brukerne nå er utestengt, hvorfor ikke da gjenåpne Småprat?

Småprat er stengt inntil videre pga at noen har laget til masse tull der inne idag. Vi har foreløpig ikke tatt noen avgjørelse om hvorvidt småprat skal åpnes igjen og evnt. når.

Det var nå vel ikke så ille at noen logget seg inn sånn ca. 20 ganger at man trengte å fjerne tjenesten fra alle oss andre vel? Da kunne dere heller latt tjenesten gå for min del...

Det er nok stengt på oppdrag av sosialkontoret, det er begrensninger for hva de skal finansiere av klientenes aktiviteter.

det er det jeg sier : da jeg var 17 flytta jeg hjemmefra

og fikk regjeringen til å passe på meg, da jeg fant småprat og DOL fikk jeg dem til å passe på meg, det er SÅ bra at noen er her for å passe på....At jeg ikke er alene i den store stygge farlige verden...Takk Webmaster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...