Gå til innhold

Småprat stengt

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Anbefalte innlegg

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Dessverre har vi blitt nødt til å stenge Småprat p.g.a. uønskede aktiviteter.

Småprat har en viktig funksjon for mange, men dessverre må vi holde den stengt for å ta en evaluering av systemet. Vi arbeider med dette og kommer tilbake med ny åpningstid i tjenesten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18413-sm%C3%A5prat-stengt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg blir helt matt av hvordan dere håndterer dette. Alt som har med småprat å gjøre har dere håndtert helt utrolig dustete siden i sommer. Det er kun noen få som ødelegger for andre, så "straffer" dere alle sammen kollektivt.

Dere mener tydeligvis at ved å stenge pm og stenge småprat kl 02 eller når det er, så forsvinner endel problemer som enkelte her inne har. Dette er som å stikke hode i sanden og tro at problemene ikke eksisterer eller forsvinner ved slike tiltak.

At dere, som blant annet er leger, ikke forstår mer enn dette er utrolig skremmende og gir ikke akkurat tillit til legestanden.

Er det dårlig omtale i mediene dere er så forbannet redd??

Psyk-prat er også blitt stengt for lenge siden, nå har jeg aldri vært der, men jeg regnet med at det ble snakket psyk-snakk der, så hvorfor ble det stengt?? Er det fordi de snakket psyk-snakk??........så da er det vel å stenge da som er løsningen, så forsvinner jo problemet og alle blir friske igjen....

Dere burde heller ha jobbet med løsninger for å stenge ute de som ødelegger istedenfor å gå til de tiltak dere har gjort.

Har dere forresten sagt klart i fra hva småprat skal brukes til?? Det jeg vet er at mange har spurt uten å få svar eller hvis dere gir ett svar så er det bare svada svar, som ikke kan kalles ett svar engang.

Jeg vet at det finnes ett regelverk her, men likevel har det oppstått endel spørsmål som vi aldri får svar på, som har blitt stilt.

Som sagt jeg blir helt matt........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18413-sm%C3%A5prat-stengt/#findComment-82359
Del på andre sider

Hva med å gjeninnføre krav om at man må taste inn et brukernavn med passord i tillegg til nick for å logge seg på Småprat ?

Da får dere muligheten til å bruke utestengelse som reaksjon overfor de som morer seg med å logge på som masse forskjellige nick og generelt lager bråk, akkurat som dere har på Forum.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18413-sm%C3%A5prat-stengt/#findComment-82378
Del på andre sider

Annonse

Hva med å gjeninnføre krav om at man må taste inn et brukernavn med passord i tillegg til nick for å logge seg på Småprat ?

Da får dere muligheten til å bruke utestengelse som reaksjon overfor de som morer seg med å logge på som masse forskjellige nick og generelt lager bråk, akkurat som dere har på Forum.

God ide det der! For min del kan man fjerne hele nick-alternativet også, men det er nok for drastisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18413-sm%C3%A5prat-stengt/#findComment-82388
Del på andre sider

God ide det der! For min del kan man fjerne hele nick-alternativet også, men det er nok for drastisk.

Du tenker på at man automatisk får opp registrert nick i Småprat når man velger brukernavn, eller alternativt får brukernavnet som nick hvis man ikke har registrert noe nick ?

Da måtte man lagt inn funksjonalitet som la på et "." etter nicket hvis man allerede var logget på, men hadde falt ut som følge av browser-kræsj.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18413-sm%C3%A5prat-stengt/#findComment-82396
Del på andre sider

Huff, jeg blir helt matt av hvordan dere håndterer dette. Alt som har med småprat å gjøre har dere håndtert helt utrolig dustete siden i sommer. Det er kun noen få som ødelegger for andre, så "straffer" dere alle sammen kollektivt.

Dere mener tydeligvis at ved å stenge pm og stenge småprat kl 02 eller når det er, så forsvinner endel problemer som enkelte her inne har. Dette er som å stikke hode i sanden og tro at problemene ikke eksisterer eller forsvinner ved slike tiltak.

At dere, som blant annet er leger, ikke forstår mer enn dette er utrolig skremmende og gir ikke akkurat tillit til legestanden.

Psyk-prat er også blitt stengt for lenge siden, nå har jeg aldri vært der, men jeg regnet med at det ble snakket psyk-snakk der, så hvorfor ble det stengt?? Er det fordi de snakket psyk-snakk??........så da er det vel å stenge da som er løsningen, så forsvinner jo problemet og alle blir friske igjen....

Dere burde heller ha jobbet med løsninger for å stenge ute de som ødelegger istedenfor å gå til de tiltak dere har gjort.

Har dere forresten sagt klart i fra hva småprat skal brukes til?? Det jeg vet er at mange har spurt uten å få svar eller hvis dere gir ett svar så er det bare svada svar, som ikke kan kalles ett svar engang.

Jeg vet at det finnes ett regelverk her, men likevel har det oppstått endel spørsmål som vi aldri får svar på, som har blitt stilt.

Totalt enig i alt som mrxx sa i dette innlegget men dere overser vel dette også som alt annet, dere lovet tidlig å åpne psyk småprat og det har heller ikke sjedd nå stenger dere småprat fordi dere ikke finner ut av hvem som "feilet" der, finn ut hvem synderene er og legg ut navnene deres så tenker jeg de vil ta seg sammen en annen gang om de noen gang får sjangsen til det Jeg synest det er forjævlig at en eller to skal ødelegge for så mange og at dere skal vise deres sterke side ved å stenge alle andre ute så lenge til synderen(e) er funnet. Jeg synest personlig at dere bør åpne småspsyk.prat i tilegg til småprat så kan dere arbeide i stillhet i stedenfor å "hyre" oss andre sånn myndighet!

Vennlig hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18413-sm%C3%A5prat-stengt/#findComment-82398
Del på andre sider

Du tenker på at man automatisk får opp registrert nick i Småprat når man velger brukernavn, eller alternativt får brukernavnet som nick hvis man ikke har registrert noe nick ?

Da måtte man lagt inn funksjonalitet som la på et "." etter nicket hvis man allerede var logget på, men hadde falt ut som følge av browser-kræsj.

Stemmer, var det jeg tenkte på. Og riktig, måtte gjøre noe sånt ja. Da hadde det vært greit å utestenge brukere for en viss periode.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18413-sm%C3%A5prat-stengt/#findComment-82400
Del på andre sider

Synes ikke akkurat at du høres matt ut da - du er jo full av futt og kampånd ;-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18413-sm%C3%A5prat-stengt/#findComment-82427
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...