Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuzzy76

8

• Nellie

4

• magnus

3

• ruby

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Vi er meget godt klar over hva de fleste brukerene mener, men vi har dessverre ikke noe annet valg når det gjelder dette problemet.

Aktiviteten i Småprat går langt ut over vårt regelverk og vi er nødt til å evaluere både bruk og programmering.

Trist er det at noen få ødelegger for mange.

Vi er meget godt klar over hva de fleste brukerene mener, men vi har dessverre ikke noe annet valg når det gjelder dette problemet.

Aktiviteten i Småprat går langt ut over vårt regelverk og vi er nødt til å evaluere både bruk og programmering.

Dette kan vel ikke ha blitt avgjort _bare_ på grunn av det som skjedde i dag, vel?

Jeg har vært en del inne på småprat for barn og graviditet og synes ikke det har vært _så_ ille. Med unntak av en person, men hun er jo utestengt.

Gjest arrrrrrrrrrrrrrG

Helt fint at småprat legges ned. Virker som det dannes en slags kultur der inne. Masse høner. Hakkekultur vil jeg kalle det. Blir kvitt noe av det på den måten.

Annonse

Gjest arrrrrrrrrrrrrrG

Dette kan vel ikke ha blitt avgjort _bare_ på grunn av det som skjedde i dag, vel?

Jeg har vært en del inne på småprat for barn og graviditet og synes ikke det har vært _så_ ille. Med unntak av en person, men hun er jo utestengt.

Tviler på at hun ble utestengt. Webmaster har ingen mulighet for å hindre vedkommende å registrere seg på nytt under en annen e-post adresse som man fort lager seg på nettet. Burde gjort noe sånt som telefonkatalogen.no. Skrive inn ditt personnummer for å få tilgang. En engangs sak. Blir du da sperret ute, så kommer du ikke inn.

I dag kommer du inn på 5 minutt etter du er sperret ute.

JA!

Vil tro at dol tjener en del i annonseinntekter på å ha oss her, så hvorfor ikke investere i flere "vaktbikkjer" (Sorry, webmaster) og yte litt mer service?

De har jo fått flere gode tips om hvordan de kan hindre dumme situasjoner, et om begrenset innloggginger per IP. Og et annet fra bl.a. arrrrrrrrrrrrrrG.

Skjønner ikke helt den tilsynelatende manglende viljen til å forsøke noen av disse rådene.

Mvh

Annonse

Kunne jo vært at jeg hisset deg såpass opp at de så seg nødt til å legge ned. Men nei, ikke denne gangen...

Ordnet schäfer til meg?

Du kan få min, siden den hadde magesjau i natt, og ordnet det slik at jeg trenger et nytt teppe.....

Bortsett fra det så blir det dårlig med bikkjer til folk jeg ikke vet hvem er......*hint hint*

Du kan få min, siden den hadde magesjau i natt, og ordnet det slik at jeg trenger et nytt teppe.....

Bortsett fra det så blir det dårlig med bikkjer til folk jeg ikke vet hvem er......*hint hint*

Vel.. Ordne en hund du, så får du hilse på meg. Du får jo ta det forbeholdet om at jeg må vise meg skikket til å ha sånn hund?

Men...du vet jo hvem jeg er, så akkurat det er jeg ikke så redd for.

;-)

Tviler på at hun ble utestengt. Webmaster har ingen mulighet for å hindre vedkommende å registrere seg på nytt under en annen e-post adresse som man fort lager seg på nettet. Burde gjort noe sånt som telefonkatalogen.no. Skrive inn ditt personnummer for å få tilgang. En engangs sak. Blir du da sperret ute, så kommer du ikke inn.

I dag kommer du inn på 5 minutt etter du er sperret ute.

Da blir det jo enda enklere, å finne på at nytt personnummer tar jo enda kortere tid enn å lage en ny mailadresse!

Gjest arrrrrrrrrrrrrrG

Da blir det jo enda enklere, å finne på at nytt personnummer tar jo enda kortere tid enn å lage en ny mailadresse!

Ehem. Hvor mange personnummer klarer du å dikte opp som har et navn som passer til?

Doktoronline kan verifisere PERSONNR, ETTERNAVN, FORNAVN. Du kan ikke bruke en algoritme for å få opp personnummer med navn. Og dersom du tenker på at du kjenner jo folk som du har den infoen til, så er den begrenset i motsetning til ubegrenset antall e-poster på internett.

Det burde ikke være noe problem med datatilsynet heller. En viss webmaster må bare få rævva i gir og sjekke dette ut.

Gjest arrrrrrrrrrrrrrG

Dersom DOL legger inn en IRC-klient gjennom WEB-siden deres som peker til en standard IRC-server på nettet, trenger de ikke ta ansvar for hva som skjer der, slik de må i dag med sin egen tjeneste. Hvem som går inn på en IRC kanal kan ikke DOL ha ansvar for. IRC-klienten er reelt bare en "link" til IRC.

Ehem. Hvor mange personnummer klarer du å dikte opp som har et navn som passer til?

Doktoronline kan verifisere PERSONNR, ETTERNAVN, FORNAVN. Du kan ikke bruke en algoritme for å få opp personnummer med navn. Og dersom du tenker på at du kjenner jo folk som du har den infoen til, så er den begrenset i motsetning til ubegrenset antall e-poster på internett.

Det burde ikke være noe problem med datatilsynet heller. En viss webmaster må bare få rævva i gir og sjekke dette ut.

Da må de ha kobling til folkeregisteret for å sjekke sånt, og det får man ikke bare fordi man synes det er en kjekk å måte å ha som innlogging på chatten sin. Slike registre er veldig følsomme, og Telenor måtte slåss med mye byråkrati før de fikk lov til dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...