Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er meget godt klar over hva de fleste brukerene mener, men vi har dessverre ikke noe annet valg når det gjelder dette problemet.

Aktiviteten i Småprat går langt ut over vårt regelverk og vi er nødt til å evaluere både bruk og programmering.

Trist er det at noen få ødelegger for mange.

Småprat er bra for folk som er mye alene og trenger noen å snakke med, jeg har verken icq eller msn og dette forumet har vert en liten støtte for meg så personlig synest jeg at småprat bør åpnes igjen. Finn ut hvem som har forårsaket dette og legg gjerne ut navnene på dem som ødelegger for flere hundre tusen som har hatt det bra på småprat. Klem fra meg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuzzy76

8

• Nellie

4

• magnus

3

• ruby

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...