Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag kom beskjeden om at vi har fått distrikt Armenia/Pereira i Colombia ;o))) Helt utrolig!!!!! Er såååå lykkelig ;o)

Noen som har vært eller kjenner noen som har vært i Pereira? Er sååå sugen på informasjon...

Vi sendte papirene til Colombia 10. mai 2004.

Hipp-hurra-hyyyyl fra Julie

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184151-vi-har-f%C3%A5tt-distrikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest girasol

Yeiiiiii! Hurra for dere! Og så morro å lese Pereira her da!! :-) Da skjønner du kanskje at vi kjenner godt til nettopp Pereira! Vi hentet vår sønn - verdens nydeligste, selvfølgelig! - der i november i fjor :-) Forteller gjerne alt du vil vite, legg ut en nøytral mailadreese da vel! Men du sier Pereira/Armenia... det er to forskjellige byer... Har dere ikke fått spesifisert en av dem? Eller fikk dere kanskje oppgitt Risaralda som distrikt?

Spent på å høre mer, hvis dere vil ta kontakt med oss!

Yeiiiiii! Hurra for dere! Og så morro å lese Pereira her da!! :-) Da skjønner du kanskje at vi kjenner godt til nettopp Pereira! Vi hentet vår sønn - verdens nydeligste, selvfølgelig! - der i november i fjor :-) Forteller gjerne alt du vil vite, legg ut en nøytral mailadreese da vel! Men du sier Pereira/Armenia... det er to forskjellige byer... Har dere ikke fått spesifisert en av dem? Eller fikk dere kanskje oppgitt Risaralda som distrikt?

Spent på å høre mer, hvis dere vil ta kontakt med oss!

Hei Girasol!

I papirene fra AF står det at vi er tildelt region Armenia, men lenger nede i det samme brevet står det: "oppdatering av dokumenter til Pereira"

Så ikke vet jeg ;o) Trodde kanskje det var samme sted jeg da...

Koselig hvis jeg kan få litt mer info av deg, min mailadr er: [email protected]

Mvh Julie

Annonse

valmue1365380326

Gratulerer igjen, jks 77!!! Det er deilig å se at det kan gå fort for noen også!!!

Og det gir litt håp til oss som sendte 9 usle dager etter dere ;o)

Beste hilsen fra

Håper dere også hører noe snart Snø - også må jeg jo få si at jeg synes nå ikke ett års venting er så fort jeg da...

Hilsen fra

;o)

1 års venting er ikke fort, nei, men med tanke på at det er noen som har ventet i over 14 mnd på distrikt, så... Alt er relativt ;o)

Og jeg håper at du har rett i at det snart blir distrikt på oss også!

Spennende blir det i alle fall framover :-)

Beste hilsen fra

;o)

1 års venting er ikke fort, nei, men med tanke på at det er noen som har ventet i over 14 mnd på distrikt, så... Alt er relativt ;o)

Og jeg håper at du har rett i at det snart blir distrikt på oss også!

Spennende blir det i alle fall framover :-)

Beste hilsen fra

Og det skulle selvfølgelig ligge under valmule sitt svar til meg....

Beste hilsen fra

Gjest Selly

Hei!

Vi er i Colombia naa og kom fra Armenia i gaar. Storebror er derfra saa vi besoekte gamle trakter. Vi fikk hoere at det skulle komme 2 norske familier dit snart, saa dere er sikker en av dem. Armenia er et nydelig sted. Det er varmt og godt. Vi haaper aa komme hjem til Norge til helgen.Dersom du har en mailadresse kan du faa mer informasjon naar vi kommer hjem.

Annonse

Hipp hurra og gratulerer så masse!

Jeg skulle jo skrive noe mer, jeg!...

Dere har fått et distrikt jeg ikke har hørt om før .... om du finner noen linker på nettet - vil jeg veldig gjerne høre; synes det er så artig å finne ut litt om de ulike distriktene, jeg!

Kos dere i tida fram til TELEFONEN!

Gratulerer så masse med et helt fantastisk distrikt. Vi var i Pereira i november i fjor og hadde et helt uforglemmelig opphold. Vi følte vi ble veldig godt tatt hånd om! Vi har venner som har vært i Armenia og de er også veldig fornøyde med oppholdet. Hvis du ønsker kan jeg formidle kontakt videre, men du må kanskje finne ut hvilket distrikt dere skal til først ...!

Håper ikke det er lenge før telefonen kommer. For oss tok det nøyaktig en måned fra vi fikk distrikt til telefonen kom, og så reiste vi en måned etter det igjen.

Gled deg, dere har mye fantastisk i vente ;)

Gjest girasol

Gratulerer så masse med et helt fantastisk distrikt. Vi var i Pereira i november i fjor og hadde et helt uforglemmelig opphold. Vi følte vi ble veldig godt tatt hånd om! Vi har venner som har vært i Armenia og de er også veldig fornøyde med oppholdet. Hvis du ønsker kan jeg formidle kontakt videre, men du må kanskje finne ut hvilket distrikt dere skal til først ...!

Håper ikke det er lenge før telefonen kommer. For oss tok det nøyaktig en måned fra vi fikk distrikt til telefonen kom, og så reiste vi en måned etter det igjen.

Gled deg, dere har mye fantastisk i vente ;)

Ja det har de sannelig :-)

Klem fra Pereiradigger nr.1. Eller 2?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...