Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ny her på DOL, men har fulgt nøye med på innleggene de siste ukene. Masse rørende, spennende og lærerikt som taes opp.

Selv venter vi besøk fra Sosialkontoret denne uka for oppstart med Sosialrapport. Vi bruker VB, og er søkere på Kina.

Vi har en biologisk sønn på snart 5 år, og både han og vi savner en liten søster eller bror.

Vi er forventningsfull og spent på veien videre, og ser frem i mot en Kina-reise etterhvert. Ønsker alle andre ventende lykke til!!

Fortsetter under...

Heisan Kystfugel:)

Det er altid koselig med nye hær, selv kom jeg inn nå i januar så jeg er vel fersk jeg også:)

Vi søker på colombia, og håper å få papirene til landet før utgangen av mai, får nå se om det holder.

Lykke til videre i alle fall.

carla1365380461

Velkommen hit, og lykke til på vegen mot nr. 2 fra Kina. Vi har og en biologisk storebror som var 4 år vi endelig fikk hente snuppa vår i Kina i september 2003 (AF). Hun var da 10.5 mnd., og er blitt stor jente allerede. Vi venter nå på godkjenning fra region vest for nr. 3.

Dere har masse å glede dere til, Kinaturen var en _uforglemmelig_ opplevelse, og alt har gått så utrolig fint like siden vi møtte gulljenta vår, som vi priser oss lykkelige over å ha fått.

Hilsen fra

Vil bare ønske deg velkommen hit, her får du svar på det meste! ;o)

Vi skal også adoptere fra Kina, bruker AF og har papirene i Kina for øyeblikket. Vi har Log In Date i Kina 16. februar og håper på tildeling i august.

Lykke til med første hjemmebesøket og arbeidet med sosialrapporten!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...