Gjest 2 barnsforeldre Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Hei! Vi regner med å få sendt papirene våre til VB i løpet av mai måned. Sånn som ventetiden er nå kan det bli tildeling før jul, men vi tror ikke det blir før etter nyttår. Barn nr 1 er nettopp fylt 2 år. I og med at det er 2 års regel (mellom barna) er jeg spent på alderen til barn nr 2 og om vi evt må vente ekstra. Er det noen her som vet? Hilsen spente 0 Siter
Hubeimamma Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Du må nok ikke vente lenger pga alderen nei. Vår eldste jente var akkurat fylt 3 år da vi fikk tildeling av nr. 2 fra Kina. Hun var da 20 måneder. Det er da 1 år og 4 måneder mellom jentene mine. Det var ingen problemer og jeg vet om flere som har lignende aldersforskjeller. 0 Siter
AAA Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Du må nok ikke vente lenger pga alderen nei. Vår eldste jente var akkurat fylt 3 år da vi fikk tildeling av nr. 2 fra Kina. Hun var da 20 måneder. Det er da 1 år og 4 måneder mellom jentene mine. Det var ingen problemer og jeg vet om flere som har lignende aldersforskjeller. Hei! Å så godt at du sier det. Jenta vår ble 3 i januar, og vi forventer tildeling nå i neste runde. Får vi en 2004 modell er det OK og vi er innen det vi er godkjent for, men det kommer jo enda tildelinger for barn født i 2003 fra Kina. Ikke så mange, men noen er det. 2003 barn er flott, men jeg er så redd det skal skape problemer i forhold til godkjennelsen vår. Nå ble jeg roligere. :-) MVH 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.