Gå til innhold

svangerskapspenger...

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei hei, jeg er gravid i 9 uke nå,svangerskapet begynte med sykemelding i to uker og nå er jeg sykemeldt 50%.Dette er pga jeg har fått veldig vondt i ryggen etter jeg ble gravid hadde også en spontanabort sist svangerskap i uke 8.Nå er jeg ikke sikker på om jeg klarer jobben 50% engang.Når arbeidsdagen er over er ryggen kjempevond og magen er liksom hard nederst og det gjør ganske vondt i sidene, er redd det kan gå galt vist jeg fortsetter. Jobben min består av å stå hele dagen å bearbeide fisk,det går ganske fort og er veldig stressende. Ikke tid til små pauser eller å sette seg ned. Så jeg lurer rett og slett på om jeg har krav på å få svangerskapspenger istedet for å gå sykemeldt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18437-svangerskapspenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Dette synes jeg du skal ta en prat med legen din om. Er du syk skal du ha sykepenger, men er det forhold på arbeidsplassen din som er problemet må dette tas opp med arbeidsgiver alik at han kan tilrettelegge arbeidet for deg - gjerne i samarbeid med bedriftshelsetjenesten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18437-svangerskapspenger/#findComment-82442
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...