Gå til innhold

Barnevogn på Toyota reklame

Anbefalte innlegg

Gjest Linn fra Stavanger

Hei, her kommer et spm som jeg er halveis flau over å skrive, men jeg tar sjansen....:

På tv er det nå en reklame som vises titt og ofte: Toyota 7-seter. I denne reklamesnuttet ser vi en knallfin rød barnevogn (trehjuling). Noen som vet hva slags barnevogn dette er?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184569-barnevogn-p%C3%A5-toyota-reklame/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linn fra Stavanger

Takk og takk rao, har du en sånn en?

En sånn en vil jeg også ha!! Hvor/hvem forhandler den?

Vennlig hilsen

Hei igjen,

Fant hjemmesida til vogna samt forhandler lista på nettet:

http://www.onetreehill.nl/index.php?menu=0&start=1&language=oth_text_uk

Igjen; tusen takk rao for at du gav meg navnet på vogna!

Nå gjenstår det å overbevise den vordende far....spørs om vi må handle Toyota'n i tillegg...

Vennlig hilsen

Annonse

Gjest Kina-venter

Har ikke sett reklamen, men hvis det er riktig som rao sier at det er en One Tree Hill, Urban jungel, så har vi en slik. Knallgod, vi er kjempefornøyd med den. Like god i ulendt terreng som inne i trange butikker etc. Vi kjøpte vår på Lille Trille i Arendal.

Og, den fungerer fint uten Toyoto også! ;-), men den blir jo ikke av de minste når den er sammenslått, da.

Gjest Linn fra Stavanger

Har ikke sett reklamen, men hvis det er riktig som rao sier at det er en One Tree Hill, Urban jungel, så har vi en slik. Knallgod, vi er kjempefornøyd med den. Like god i ulendt terreng som inne i trange butikker etc. Vi kjøpte vår på Lille Trille i Arendal.

Og, den fungerer fint uten Toyoto også! ;-), men den blir jo ikke av de minste når den er sammenslått, da.

Hei,

Takk for svar. Ser at du har en slik vogn. Hvor lenge kan du bruke den, opptil at ungen er tre år? Er den da stor nok til det?

Jeg ser at det ikke går an å regulere fotbrettet, hvilken erfaring har du med dette?

Er dette en vogn som egner seg som eneste vogn? Eller bør jeg ha en annen vogn for å sove ute i (feks stor bagvogn)?

Vennlig hilsen

Gjest Kina-venter

Hei,

Takk for svar. Ser at du har en slik vogn. Hvor lenge kan du bruke den, opptil at ungen er tre år? Er den da stor nok til det?

Jeg ser at det ikke går an å regulere fotbrettet, hvilken erfaring har du med dette?

Er dette en vogn som egner seg som eneste vogn? Eller bør jeg ha en annen vogn for å sove ute i (feks stor bagvogn)?

Vennlig hilsen

Jeg regner med å bruke vogna til hun er tre år - minst. Tuppa er nå to år og den er fortsatt stor og god for henne. Hun får støtte under leggene selv om hun ikke rekker ned til fotbrettet. Har igrunnen aldri reflektert over at det ikke kan reguleres.

Er dette en vogn som egner seg som eneste vogn?: Jeg har hatt en Simo sportsvogn ved siden av, og den har jeg brukt når det har vært kaldt om vinteren når hun skulle sove. Hadde klart meg helt fint uten, men ettersom vi hadde sportsvogna etter storesøster har jeg kunnet skalte og valte i vogner. Hun ligger nok mere beskyttet i sportsvogna, og den har jo også trekk (skvettlær?). Men det kommer jo litt an på bruken. For vårt bruk har det ikke vært nødvendig med sportsvogn ved siden av.

Vet ikke om du blir klokere av dette. Vi er ihvertfall veldig fornøyd med vogna og kommer til å bruke denne til hun slutter med vogn.

Eller venter dere fortsatt på noen.......

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...