Gå til innhold

hvordan klare å vente..

Anbefalte innlegg

htg1365380741

Det er så vanskelig å vente mens en føler at andre roter bort tida. Bufetat har sendt et brev til trygdekontoret som enten har kommet til feil person eller blitt rotet bort - ingen vet hvor det er nå, og så har jeg vært frimodig nok til å be Bufetat om å sende et nytt brev, men det ser visst ikke ut til å skje med det første. Jeg kan jo ikke mase for mye på de i Bufetat - det er jo de som forhåpentligvis skal godkjenne oss.. Nå er det gått snart 3 mnd. til ingen ting..!! (tilhører region sør som vanligvis bruker 2 mnd. på behandlingen). Jeg skal jo ikke klage enda - tenk om vi hadde vært i region øst, da hadde det vel tatt 1 år for oss å bli godkjennt..!!

Er det noen som har vært borti, hørt om at det skal være så vanskelig med trygdekontoret i slike saker.. skal det ta så lang tid..? Jeg har jo hatt erfaringer med dem før hvor det har somlet og rotet, men nå føles det ekstra ille, venter så veldig spennt..

Det tenker jeg nok flere gjør her inne.. en trøst!

En anne ting er at Bufetat har bedt om tillegsrapport, men kommunen er veldig greie å skulle ordne det raskt. Hun vi hadde hjemme på besøk sa at Bufetat var blitt mye strengere nå (enn for noen år tilbake) så hun hadde fått flere sos.rapporter i retur nå. Noen som vet om det stemmer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184584-hvordan-klare-%C3%A5-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tilhører region Nord og er også blandt de som må ha tilleggsrapport.. EGENTLIG er det jo bra at BUFetat tar jobben sin alvorlig, jeg skulle bare ønske at bv hadde fått det med seg FØR de får rapportene i retur.. Vi har ikke noen papirer fra trygdekontoret, så jeg aner ikke hvor lang tid det eventuelt kan ta derfra, beklager.. Og lykke til!!

Vi tilhører region Nord og er også blandt de som må ha tilleggsrapport.. EGENTLIG er det jo bra at BUFetat tar jobben sin alvorlig, jeg skulle bare ønske at bv hadde fått det med seg FØR de får rapportene i retur.. Vi har ikke noen papirer fra trygdekontoret, så jeg aner ikke hvor lang tid det eventuelt kan ta derfra, beklager.. Og lykke til!!

Og så glemte jeg å si at jeg har kommet til et punkt der jeg bare tenker som så; Hver dag er et bevis på at tiden går FREMOVER, og da må jo det bety at ventetiden er tilsvarende forkortet, uansett hvor tregt det går..

Mager trøst, men hva bruker man ikke for å klore seg fast?!?! ;-))

htg1365380741

Og så glemte jeg å si at jeg har kommet til et punkt der jeg bare tenker som så; Hver dag er et bevis på at tiden går FREMOVER, og da må jo det bety at ventetiden er tilsvarende forkortet, uansett hvor tregt det går..

Mager trøst, men hva bruker man ikke for å klore seg fast?!?! ;-))

Takk for trøst og oppmuntring.. Det hjelper så godt å få sagt det, få frustrasjonen ut - når ikke det er noe en kan få gjort.. Glad for dette forumet!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...