Refiloe Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 ..For 17.mai !! I dag er det ett år siden vi fikk vår prinsesse i armene for første gang !! Vi danset oss gjennom hennes første norske nasjonaldag i Pretoria i fjor og i år skal vi fortsette dansen her hjemme med flagg og bunad og is og pølser og mere is og... Ønsker dere alle en fantastisk nasjonaldagsfeiring ! For vår del vil den for alltid bli veeeldig spesiell 1 0 Siter
Solen Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Gratulerer! Dagen er jo for alltid en meget spesiell dag for dere ) For egendel håper jeg det blir siste 17.mai uten barn! ) Varm hilsen 0 Siter
LillapåFub Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Jeg må jo bare si at jeg håperdere får en vidunderlig dag. Tenker det er moro ja, å ha med gullet i feiringen!! Jeg tenker selv at i hvertfall i god tid innen neste 17.mai feriring vil vi også ha vårt gull her. Her hos oss ventes det intenst på beskjed om at det lite gull venter oss i Sør Afrika. Klem fra Lilla 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.