Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne barnestolen?

http://www.handysitt.net

Ser jo utrolig praktisk ut i forhold til en vanlig barnestol, lett å ta med seg på besøk osv.

Setter pris på om noen som har en slik kan fortelle meg om de er fornøyd eller ikke.

Klem fra

Gjest hos oss
Skrevet

Den er fantastisk praktisk. Har en slik (med veske), den passer fra de er ganske små, og vi bruker vår fortsatt til tre og et halvtåringen, når det er høyt bord/ lav stol.

Den passer på alle stoler. Super på restauranter, hotellrom, flyplasser, hjemme hos besteforeldre, venner, tanter.. Den er lett å ta med, vesken henges bare på vognen eller legges i bilen, eller sendes som spesialbaggasje, tas med som håndbaggasje eller eller legges i kofferten.

På`en igjen...
Skrevet

Hei Kinaputten - har ikke sånn selv men har brukt den en rekke ganger da endel restauranter har disse. Utrolig bra og mye tryggere enn variantene som festet på bordplata. Har tenkt at dette må være en praktisk stol å kjøpe og ha selv- men har ikke kommet så langt...

Klem fra

Skrevet

Den er helt super.

Vi kjøpte den i 2001 og har hatt den med på middager hos venner og familie myyyye.

Veldig praktisk å dra med seg rundt omkring.

På`en igjen...
Skrevet

Den er helt super.

Vi kjøpte den i 2001 og har hatt den med på middager hos venner og familie myyyye.

Veldig praktisk å dra med seg rundt omkring.

Får man bare kjøpt den via nettet eller er det forhandlere som fører den og?

mvh

Ps. Lykke til i siste innspurten - skjønner du venter på storken nå - neste tur ut er oss..

Skrevet

mvh

Ps. Lykke til i siste innspurten - skjønner du venter på storken nå - neste tur ut er oss..

Jeg kjøpte den på nettet, aner ikke om den selges andre steder....

Men nettet er jo en kjekk handleplass, hehehe.

Hvilket land har dere????

østenmamma
Skrevet

Vi kjøpte stolen for å ha reisestol til hyppige besteforeldrebesøk, ol. Vesla fra Kina var 14 mnd da vi fikk henne, og fortsatt er den i bruk. Riktignok er veslemor lita men hun er tross alt 3 1/2 nå. Den er helt suveren, sikker, trygg, praktisk, stødig, lett å ta med, m.m. Når vi har besøk av folk med små barn, er den alltid i bruk.

Den kan absolutt anbefales!!

østenmamma
Skrevet

mvh

Glemte å si det i forrige innlegg, men forhandleren bor i Gjøvik. Kan kjøpes direkte fra han. Tror tlf. nr. står på nette? Hvis ikke kan jeg videreformidle kontakt, om ønskelig.

På`en igjen...
Skrevet

Jeg kjøpte den på nettet, aner ikke om den selges andre steder....

Men nettet er jo en kjekk handleplass, hehehe.

Hvilket land har dere????

Ja har handla mye på nettet ! Ellers så har vi Kina !

mvh

På`en igjen...
Skrevet

Glemte å si det i forrige innlegg, men forhandleren bor i Gjøvik. Kan kjøpes direkte fra han. Tror tlf. nr. står på nette? Hvis ikke kan jeg videreformidle kontakt, om ønskelig.

Ble inspirert - så stol er allerede bestillt !

Ha en fortsatt fin kveld

mvh

Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Da blir det en sånn stol! Vi skal på Foreldre-Barn-messa på Exporama helgen 27-29. mai og der er Handysitt en av utstillerne. Da skal vi kjøpe/bestille et ekspemplar!

Klem

Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Da blir det en sånn stol! Vi skal på Foreldre-Barn-messa på Exporama helgen 27-29. mai og der er Handysitt en av utstillerne. Da skal vi kjøpe/bestille et ekspemplar!

Klem

Du vil ikke angre på det kjøpet !

Som de andre svar du har fått så er jeg helt enig. Vi har brukt vår daglig nå i ett år(fra prinsessa var 8mnd og liten av vekst)og er kjempefornøyd. Og-- den er veldig lett å holde rein....

Skrevet

Det er det beste kjøpet vi har gjort i vår karrière som småbarnsforeldre de siste nesten 6 år!

Skrevet

Vi kjøpte stolen for å ha reisestol til hyppige besteforeldrebesøk, ol. Vesla fra Kina var 14 mnd da vi fikk henne, og fortsatt er den i bruk. Riktignok er veslemor lita men hun er tross alt 3 1/2 nå. Den er helt suveren, sikker, trygg, praktisk, stødig, lett å ta med, m.m. Når vi har besøk av folk med små barn, er den alltid i bruk.

Den kan absolutt anbefales!!

Regner med at du er den jeg tror......

Lurer på om du ikke må ordne en til oss med veske....;) Iom at vesla ikke kan sitte i vanlig stol på en god stund.....

Stor klem fra

østenmamma
Skrevet

Regner med at du er den jeg tror......

Lurer på om du ikke må ordne en til oss med veske....;) Iom at vesla ikke kan sitte i vanlig stol på en god stund.....

Stor klem fra

Jada, Raomor - jeg er den du tror! Reisestol skal ordnes, men det kan hende du må minne meg på det når dere kommer hjem! Jeg gleder meg til neste reisebrev!

Skrevet

Jada, Raomor - jeg er den du tror! Reisestol skal ordnes, men det kan hende du må minne meg på det når dere kommer hjem! Jeg gleder meg til neste reisebrev!

Flottings ;)

klemz

hjertebarnet
Skrevet

Men står denne virkelig stødig nok? Hva om barnet er urolig og gynger fram og tilbake sidelengs??

Og hvor høyt opp i alder kan den brukes?

østenmamma
Skrevet

Men står denne virkelig stødig nok? Hva om barnet er urolig og gynger fram og tilbake sidelengs??

Og hvor høyt opp i alder kan den brukes?

Lillemor her i huset er lita av vekst, men allikevel: Hun er nå 3 1/2 og kan fortsatt bruke den - hvis hun vil da. I en så høy alder vil hun jo være stor og da er babystol ikke alltid tingen.....

Den er svært stødig siden det er lange reimer på alle kanter som gjør at stolen kan omtrent tjores fast til stolen den står på. Som jeg har skrevet før - den stolen var mitt beste kjøp - ingen tvil!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...