Gjest jente24år Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Hei Kjæresten min og jeg skal på ferie til Hersonissos 2 uker fra 7.juni. Noen som har vært der og som har erfaringer? Hvordan er strendene, utelivet, shoppingmuligheter, været, prisene....? Dette er første skikkelige ferieturen vår sammen. Vi ønsker å feste litt (håper å bli kjent med noen), og å slappe av på stranda. 0 Siter
collins Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg skal være ærlig: Et bråkete sted, med elendige strender. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Strendene: Ikke noe særlig. Ihverfall ikke sammenlignet med et annet typisk "hæla i taket sted", nemlig Magaluf. Utelivet: Fullt kjør til alle døgnets tider. bare levra setter begrensningene:-) Shoppingmuligheter: Mer enn nok å bruke pengene på, men det er selvsagt ikke noe Paris eller London i så henseende. Været: 90% sjans for sol og passelig varme på den tiden av året. Prisene: desverre ikke særlig billig, sammenlignet med mange andre reisemål i syden. Men selvsagt billigere enn her. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg synes Hersonissos er blitt grusomt! Men jeg har en mistanke om at vi er ute etter rimelig forskjellig ferie, så det kan godt hende du liker det. Skikkelig turistmaskin... 0 Siter
Gjest Studinnnen Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg skal være ærlig: Et bråkete sted, med elendige strender. Var der for 1 år siden. Synes det var en trang, møkkete, bråkete, støyende og lite koselig by! Ikke billig, alt for stort, strendene var ikke noe fine.. Hadde i alle fall aldri dratt dit med kjærsten min! Håper ikke dere har bestilt ennå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.