Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med et kjempeflott distrikt.

Vi var i Manizales i -94 og i 2002, og dere kan bare glede dere. En fantastisk kontaktperson, en flott by og fantastiske mennesker. Der får dere venner for livet!

Om dere ønsker å vite mer er min mail-adr.:

[email protected]

Håper dere får telefonen snart.!

Gjest Colom
Skrevet

Gratulerer! Krysser fingrene for at telefonen kommer snart.

janniche1365380513
Skrevet

Så herlig, GRATULERER MASSE:O)

mvh

GRATULERER!!!

Når sendte dere papirene til Colombia?

linus1365380366
Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt. Nå går dere spennende uker i møte.

Skrevet

Gratulerer her inne også!! Jeg ble kjempeglad når jeg leste meldingen inne på yahoo-gruppa tidligere i dag!! Gleder meg med dere!

Hilsen fra

Skrevet

Så gøy at det skjer noe i Colombia. Håper at tildelingstelefonen kommer skjokkerende fort ;o)

Hilsen

Skrevet

Gratulerer med et helt fantastisk distrikt! Dere har masse flott i vente. Vi var i Manizales å hentet en gutt i 2002. I tillegg var vi innom distriktet da vi hentet gutt nr. 2 i Pereira i 2004. Vi er blitt så gla i Manizales. Det er en nydelig by med gjestfrie mennesker. Vi var godt fornøyd med saksgangen i Manizales, det går ganske raskt. ICBF hadde et flott opplegg ved overtakelsen. De var veldig ryddige. Dere kommer til å få en fantastisk kontaktperson, som dere kan bo hos om dere ønsker det. Kan anbefales.

Ser e-mail adressen deres står her, så jeg sender dere en mail!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...