Gå til innhold

Snart fire.

Anbefalte innlegg

camilo1365380782
Skrevet

Gleden er stor, vi har fått tildelt MANIZALEZ som distrikt. Er det noen som har vært der som kan komme med informasjon.

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt!!!

Håper siste venteetappe går FORT

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt!!! :-) Er du den samme Camilo som er på Colombialisten - som sendte papirene i august og ble godkjent i november?? Håper i så tilfelle dette er et tegn på at det begynner å speede opp igjen! :-)

Hvilken alderskategori er dere godkjent for? Spennende!

Tvi-tvi for at det kommer Telefon fort!!

Beste hilsen fra

camilo1365380782
Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt!!! :-) Er du den samme Camilo som er på Colombialisten - som sendte papirene i august og ble godkjent i november?? Håper i så tilfelle dette er et tegn på at det begynner å speede opp igjen! :-)

Hvilken alderskategori er dere godkjent for? Spennende!

Tvi-tvi for at det kommer Telefon fort!!

Beste hilsen fra

Ja det er vi som er Camilo på Colombialisten. Vi har en sønn fra Fana som er tre år, så aldreren på neste barn er vel bestemt ut i fra han.

Skrevet

Ja det er vi som er Camilo på Colombialisten. Vi har en sønn fra Fana som er tre år, så aldreren på neste barn er vel bestemt ut i fra han.

Stemmer det forresten at du er med på mailinglista Colombia2005?? Jeg kan ikke se deg på presentasjonene, men du ligger inne med samme mailadresse som på Colombialisten, ser jeg.

Kjempekjekt å se at det kan gå fort i Colombia også, håper det er et godt tegn for alle oss andre som venter :-))

Tvi-tvi!!!

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt. Håper den store tlf kommer snart!

Skrevet

Gratulerer :):):)

Dette var kjempegøy!!

Vi sendte jo papirene 6 dager etter dere og er godkjente 4 dager før og har en 3-åring fra Fana, jett om hjertet mitt hopper og danser......

(hilsen elan på Colombialisten)

Gjest girasol
Skrevet

Spør etter elly! Ho kjenner godt til Manizales! Jeg har vært der jeg og, men vil ikke si jeg kjenner byen - men den er fin!! Yeah, man kan se helt til Andesfjellene derfra :-) Gratulerer så mye! Nå skjer det snart!!

M.v.h.

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt til deg også!

Det var gode nyheter!

Ser ut som dere er av de det går litt raskere med...

XXXXXXXXX for at det ikke blir så lenge til tildelingen kommer.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt! Et viktig skritt nærmere et lite gull fra Colombia, håper dere får tildeling lynkjapt!

Lykke til videre!

Klem

Skrevet

Gratulerer sååå mye med distrikt ;o) Håper Telefonen er rett rundt hjørnet!

Mvh

Skrevet

Gratulerer så masse med distrikt!!!

Klem fra

mon1365380357
Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt!

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer med distrikt!!

Hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med et flott distrikt. Se hva jeg skrev til E og T og ta gjerne kontakt dersom du ønsker det.

Håper telefonen ikke er langt unna.

Gjest Colom
Skrevet

Gratulerer med distrikt. Håper tildelingen er like rundt neste hørne.

linus1365380366
Skrevet

Hei, ville bare gratulere! Nå er ikke telefonen langt unna:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...