Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med prinsen Cæsar, tipper det føles godt å endelig være i mål.

Hvor gammel er prinsen deres, og når kan dere forvente å reise?

Vår lille gullklump er to mnd. i morgen - så da fortsetter feiringen - fniiis. Vi har akkurat hatt bestemor, bestefar og onkel her på champagne og "kanapeer", så jeg er litt fnisete....lov det nå!

VB antydet 2-3 mnd. til henting...vi håper på to slik det var forrige gang da vi fikk vår datter. Uansett, jeg nyter nuet nå, og tenker ikke på henting riktig enda.

God helg og takk for koselig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185007-hurrraaaa/page/2/#findComment-1262450
Del på andre sider

Og jeg må gratulere deg nok en gang :o)))

Har du fått fotografiet av den lille gutten din i posten i dag?

Hei igjen ;o) Nei, vi har ikke fått foto i dag. Det er faktisk veldig kjedelig, men ikke så rart fordi vi fikk tildelingen så sent på ettermiddagen. Det verste er at min mann reiser til Italia i morgen tidlig, og kommer ikke hjem før på tirsdag kveld....verst for han...ha ha, neida, jeg synes det er veldig synd, men jeg skal ta et bilde med mobilen og sende en MMS til han. Bedre enn ingenting!

Da vi fikk vår datter i 2002, rakk han så vidt å se henne på bildet før han dro til Køben med jobben! ;o) Konklusjon; han reiser for mye...hi hi!

Takk for koselige hilsner - vi mailes og ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185007-hurrraaaa/page/2/#findComment-1262455
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen ;o) Nei, vi har ikke fått foto i dag. Det er faktisk veldig kjedelig, men ikke så rart fordi vi fikk tildelingen så sent på ettermiddagen. Det verste er at min mann reiser til Italia i morgen tidlig, og kommer ikke hjem før på tirsdag kveld....verst for han...ha ha, neida, jeg synes det er veldig synd, men jeg skal ta et bilde med mobilen og sende en MMS til han. Bedre enn ingenting!

Da vi fikk vår datter i 2002, rakk han så vidt å se henne på bildet før han dro til Køben med jobben! ;o) Konklusjon; han reiser for mye...hi hi!

Takk for koselige hilsner - vi mailes og ha en riktig god helg!

Heisan

Gratulerer så masse med den lille prinsen.

Håper tiden går fort frem til dere kan hente ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185007-hurrraaaa/page/2/#findComment-1263686
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...