Chinatoo Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 For to uker siden sa bufetat at vi skulle få svar på vår sosialraport i slutten av uke 21 nå er det bare to dager igjen av uka og jeg får ikke med mat for magen er helt karusel, beklagelg vis må jeg vente til jeg kommer hjem fra arbeide for å se om det er noe i poskassen. Det er en pine å gå sån å vente og det er sikkert enda være å vente på den store telefonen vis vi blir godkjent. Takk for muligheten til å få ut litt somerfugker her på DOL. Ja da er det bare å vente. *GOD HELG ALLE SAMMEN* OG GRATULERER TIL ALLE SOM HAR KOMMET ET SKRITT VIDERE I PROSESEN. 0 Siter
Brasilmamma.. Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hei Chinatoo (o: En liten nedtur dette, men nå er vi i uke 20. Så da spørs det om ikke du må ha litt "tivoli-mage" èn uke til )o: Ønsker deg uansett lykke til med den videre ventingen !! God helg ! 0 Siter
Chinatoo Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Hei Chinatoo (o: En liten nedtur dette, men nå er vi i uke 20. Så da spørs det om ikke du må ha litt "tivoli-mage" èn uke til )o: Ønsker deg uansett lykke til med den videre ventingen !! God helg ! * uff en uke til, ja da karnskje jeg går ned noen kilo. Ja ja noe posetivt er det da enda. God helg!!! 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 * uff en uke til, ja da karnskje jeg går ned noen kilo. Ja ja noe posetivt er det da enda. God helg!!! Du får tenke på alle de lekre ultrasmale kinesiske silkekjolene du sklir rett inni innen neste uke!!! ;-)) (Håper uka går fort!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.