Gå til innhold

Mamma til en liten kinajente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår jente er vel 21 måneder, er 75 cm og veier 9 kg. Ja, hun er bitteliten, men akkurat passe :-))

Hun er rask som bie, løper rundt, klatrer som en 3 åring og hopper som en hare! Det er ikke sjeldent folk stanser opp og bare rister på hodet og ler. Jeg handler klær i str. 9 måneder, men hun har altså fysikken til en 3 åring.

Gjest Let og finn

Vår jente er vel 21 måneder, er 75 cm og veier 9 kg. Ja, hun er bitteliten, men akkurat passe :-))

Hun er rask som bie, løper rundt, klatrer som en 3 åring og hopper som en hare! Det er ikke sjeldent folk stanser opp og bare rister på hodet og ler. Jeg handler klær i str. 9 måneder, men hun har altså fysikken til en 3 åring.

Har fått nytt nick. Finner du det??

Annonse

Jeg har både en liten og en stor Kina-jente og begge er aldeles helt perfekte. Eldstejenta (Jiangsu) var ca. 86 cm ved 18 mnd følger 90-persentilen! Minstejenta (Hunan) var 75 cm og følger 2,5 percentilen (tror jeg). Ingen fare for at lillesøster blir høyere enn storesøster! Så lenge de vokser og følger sin egen vekstkurve, er det ingen grunn til uro. Kina er helt helt kontinent med mange folkeslag. Vet at svært mange av barna fra storesøsters barnehjem generelt er veldig høye (90-95% på vekstkurvene).

Vår "store" jente er også fra Jiangsu!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...