Gå til innhold

Mamma til en liten kinajente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kom hjem med jenta vår 4 nov ifjor. Hun er nå akkurat 18 måned. Hun er 9 kg og 76cm. Hun kan jo masse, bare veldig liten og søt.

Skrevet

Vår jente er vel 21 måneder, er 75 cm og veier 9 kg. Ja, hun er bitteliten, men akkurat passe :-))

Hun er rask som bie, løper rundt, klatrer som en 3 åring og hopper som en hare! Det er ikke sjeldent folk stanser opp og bare rister på hodet og ler. Jeg handler klær i str. 9 måneder, men hun har altså fysikken til en 3 åring.

Gjest Let og finn
Skrevet

Vår jente er vel 21 måneder, er 75 cm og veier 9 kg. Ja, hun er bitteliten, men akkurat passe :-))

Hun er rask som bie, løper rundt, klatrer som en 3 åring og hopper som en hare! Det er ikke sjeldent folk stanser opp og bare rister på hodet og ler. Jeg handler klær i str. 9 måneder, men hun har altså fysikken til en 3 åring.

Har fått nytt nick. Finner du det??

Skrevet

Har fått nytt nick. Finner du det??

Er det Kilele?

Skrevet

Er det Kilele?

Jepp, det stemmer det. Måtte finne et Swahili-navn!

Skrevet

Linker: Du må kopiere hele adressen. Det som mangler, er

http://

foran www.

Syns jeg prøvde det, men som sagt, var midt på natta;-)

Skrevet

Hun er født i Hunan.

Hva med din jente?

Hilsen

Jeg har også en Hunan-jente :-)

carla1365380461
Skrevet

Jeg har også en Hunan-jente :-)

Vi hentet ikke helt samtidig gjorde vi vel - eller?

(Vi hentet med AF sept 03)

;-)

Skrevet

Vi hentet ikke helt samtidig gjorde vi vel - eller?

(Vi hentet med AF sept 03)

;-)

Nei, vi var litt før dere, i juli.

carla1365380461
Skrevet

Nei, vi var litt før dere, i juli.

Det var det jeg syntes å huske - måtte bare være sikker :-)

Da var dere første gruppe etter SARS, ikke sant?

Skrevet

Det var det jeg syntes å huske - måtte bare være sikker :-)

Da var dere første gruppe etter SARS, ikke sant?

Det var vi :-)

Det ble en skikkelig lang ventetid før avreise, men det gikk jo veldig bra til slutt - og alt er glemt

Skrevet

Jeg har både en liten og en stor Kina-jente og begge er aldeles helt perfekte. Eldstejenta (Jiangsu) var ca. 86 cm ved 18 mnd følger 90-persentilen! Minstejenta (Hunan) var 75 cm og følger 2,5 percentilen (tror jeg). Ingen fare for at lillesøster blir høyere enn storesøster! Så lenge de vokser og følger sin egen vekstkurve, er det ingen grunn til uro. Kina er helt helt kontinent med mange folkeslag. Vet at svært mange av barna fra storesøsters barnehjem generelt er veldig høye (90-95% på vekstkurvene).

Vår "store" jente er også fra Jiangsu!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...