Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...Nå er det noen med LID 18.november som har fått vite at de er med i denne runden.

:-D

Noen som ble glade nå? ;-)

Dette blir en spennende uke AAA. Håper at dere får tildeling snart, for neste uke er vi langt vekke og kan ikke følge med på tildelingene.

Forresten, ryktene sier at du gjerne kjøper kinamat fra Surfe Inn. :o)

Hilsen

Dette blir en spennende uke AAA. Håper at dere får tildeling snart, for neste uke er vi langt vekke og kan ikke følge med på tildelingene.

Forresten, ryktene sier at du gjerne kjøper kinamat fra Surfe Inn. :o)

Hilsen

Hei!

Skal dere på tur dere da? Hørtes deilig ut!!

Surf Inn ja, vi er stamkunder der vi. Namnam. Veldig hyggelige de som driver den, og datteretn deres er bare litt eldre enn snuppa vår, og de skal begynne i samme barnehage til høsten. :-D

MVH

Annonse

Gjest Linn fra Stavanger

Ja, nå hagler det inn med tildelinger og jubelmailer på APC!

Jeg blir like grepet hver gang det kommer inn slike mailer, snufs/snyt;-))!

Vennlig hilsen

Dere; Har dere sett hvor små de fleste ungene var? De aller fleste var 7,5 mnd!

Vennlig hilsen

carla1365380461

Dere; Har dere sett hvor små de fleste ungene var? De aller fleste var 7,5 mnd!

Vennlig hilsen

Ja, de var små. Jeg har inntrykk av at barna er yngre nå ved tildeling, eller tar jeg feil? Kanskje bare en amerikansk tendens?

Og så er det Hunan og Jiangxi igjen, ser jeg!

(Som du ser så klarer ikke jeg heller å holde meg helt vekke fra PC'en i tildelingstider - det er så koselig!)

Hilsen

Annonse

Hei!

Surf Inn ja, vi er stamkunder der vi. Namnam. Veldig hyggelige de som driver den, og datteretn deres er bare litt eldre enn snuppa vår, og de skal begynne i samme barnehage til høsten. :-D

MVH

Supergode nyheter! Dette er spennende!! Gleder oss vilt og håper vi får telefon før helga!

snart-tobarnspappa

Supergode nyheter! Dette er spennende!! Gleder oss vilt og håper vi får telefon før helga!

Vi venter også spent!

Noen som vet hvor mange dager det pleier å gå mellom USA-tildelinger til det er tildelinger i Norge?

Hvilken som helst kvalifisert gjetting/spekulasjon mottas med takk!

Hilsen reiseklar AF-familie på tre (snart fire!).

carla1365380461

Vi venter også spent!

Noen som vet hvor mange dager det pleier å gå mellom USA-tildelinger til det er tildelinger i Norge?

Jeg synes veldig ofte at de kommer 4-5 dager etterpå - til AF først og så noen dager etterpå til VB/Inor.

Men - ingen regel uten unntak!!!

Lykke til!

Hei!

MVH

Det var det de fortalte ja. Trivelige folk. Fikk hilse på dattera også. Hadde med meg minstemann inn, og da slapp selvfølgelig tatlet laust. :o)

Ble litt interessert i den barnehagen. Har ikke fått plass i barnehage fra høsten av, så vi er litt på leit etter barnehager å oppspore for eventuelle ledige plasser fra nyttår av. De skrøt fælt av den, så navnet er notert.

Hilsen

Vi venter også spent!

Vi bruker også AF så da skal vi nok reise sammen. Vårt første. Krysser fingrene for at tildelingen kommer før helga....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...