Gå til innhold

Siste etappe er i gang

Anbefalte innlegg

sommerbarnmamma
Skrevet

Endelig er alle papirer og bildepresentasjonen puttet i en konvolutt og sendt til AF. Det ble feiret med veslejenta vår på lørdag med en stor kopp kakao på kafe, mens det striregnet ute.

Noen som vet hvor lang tid cirkus det går fra AF får papirene til de blir stemplet inn i Kina?

Jeg finner stadig noe nytt å vente på i denne prosessen.

Hilsen en noe utålmodig...

Skrevet

Gratulerer!!!! Vi fikk sendt de rett før 17. Og fikk i går bekreftet at de var sendt til legalisering! (Det tok ikke lange tida før de gjorde det). Spurte så hvor lang tid retsen (legaliseringen) tok før de kunne sendes Kina, og det var snakk om en tre uker.

Kan hende vi reiser samtidig til Kina! Vi har også AF.

Lykke til med resten av ventingen. Vi får ta et steg av gangen (først DTC, så LID og så....)

Varm hilsen

Skrevet

Grattis!! Vi kommer nok til å "se" mer til hverandre i tiden framover :-)

sommerbarnmamma
Skrevet

Gratulerer!!!! Vi fikk sendt de rett før 17. Og fikk i går bekreftet at de var sendt til legalisering! (Det tok ikke lange tida før de gjorde det). Spurte så hvor lang tid retsen (legaliseringen) tok før de kunne sendes Kina, og det var snakk om en tre uker.

Lykke til med resten av ventingen. Vi får ta et steg av gangen (først DTC, så LID og så....)

Varm hilsen

Tusen takk. Deilig å være et steg nærmere. Morsomt at vi er flere på samme sted i prosessen, og at vi kanskje, kanskje skal reise sammen!

sommerbarnmamma
Skrevet

Grattis!! Vi kommer nok til å "se" mer til hverandre i tiden framover :-)

Ja, jeg er glad for å ha kontakt med flere som er samme sted i prosessen. Ikke minst blir det morsomt når tildelingene nærmer seg!

Skrevet

Gratulerer med nok et skritt nærmere et lite Kinagull! Da var det bare å vente på DTC. AF brukte et par uker på å legalisere våre papirer og vi fikk LID nesten tre uker etter at papirene var sendt Kina.

Klem

sommerbarnmamma
Skrevet

Gratulerer med nok et skritt nærmere et lite Kinagull! Da var det bare å vente på DTC. AF brukte et par uker på å legalisere våre papirer og vi fikk LID nesten tre uker etter at papirene var sendt Kina.

Klem

Hmmm... alt tar tid. Jeg hadde ønsket meg neste knøtt til julepresang, men begynner å justere forvetningene noe. :-)

litenkineser
Skrevet

Varm hilsen

Vi leverte våre papirer hos AF i slutten av november. De ble sendt til kina den 10 desember og vi fikk LID den 17 desember.

Skrevet

Hmmm... alt tar tid. Jeg hadde ønsket meg neste knøtt til julepresang, men begynner å justere forvetningene noe. :-)

Kan trøste deg med at feiringen av kinesisk nyttår kom mellom vår DTC og LID. Noen har til og med fått LID etter bare en knapp uke... Håper du er en av dem!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...