Gjest førstegangsøker og usikker Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Vi fikk lese gjennom sosialrapporten vår for to uker siden, og undertegnet den. Den var helt fin. Da fikk vi beskjed om at vurderingsdelen skulle sendes oss i posten, så vi fikk lese den også. De sa at den kom til å bli bra. *s* Men nå er det en stund siden og vi har ikke ennå fått den. Det har jo vært noen helligdager, men hvor lang tid er greit å vente før en maser? Kanskje det er noe galt. Nå er jeg usikker. 0 Siter
sommerbarnmamma Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hei, Jeg ville bare tatt en telefon med en gang og spurt om den er sendt. Alt er sikkert helt greit, men så slipper du å gå og lure. :-) 0 Siter
lillele Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hei, Jeg ville bare tatt en telefon med en gang og spurt om den er sendt. Alt er sikkert helt greit, men så slipper du å gå og lure. :-) Det er sikkert ikke noe galt. Hos oss brukte barnevernet nesten tre uker på å få underskrift av leder slik at rapporten kunne sendes til BUFETAT. De har andre, mer presserende saker som gjør at vi adoptanter kommer litt bak i prioriteringslisten. Ikke vær bekymret, selv om jeg vet at alle slags katastrofetanker kommer i en adopsjonsprosess.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.