Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..i min lykkerus å si at vi skal adoptere fra Kina. Har vært inne her og lest i flere år, men dette er mitt første innlegg.

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer!

Var det Kina sist og?

Hilsen nok en Kina-adoptant (2.gang for 3. barn)

Skrevet

Så deilig med godkjenning. Gratulerer. Kanskje det blir barn til jul da?

Skrevet

Gratulerer!

Var det Kina sist og?

Hilsen nok en Kina-adoptant (2.gang for 3. barn)

Ja, det var Kina forrige gang også. En fantastisk tur, jeg føler meg heldig som har fått oppledt det en gang, og nå skal det bli en gang til!! Storesøster er nå akkurat 3 år og ikke interessert i å snakke om lillesøster som skal komme. Hennes respons er stillhet. Noen som kjenner seg igjen?

carla1365380461
Skrevet

Ja, det var Kina forrige gang også. En fantastisk tur, jeg føler meg heldig som har fått oppledt det en gang, og nå skal det bli en gang til!! Storesøster er nå akkurat 3 år og ikke interessert i å snakke om lillesøster som skal komme. Hennes respons er stillhet. Noen som kjenner seg igjen?

Jenta vår vil heller ikke høre snakk om baby. "Nei, _X_ (hun selv) baby", sier hun. Men så er hun jo bare 2.5, så det er nå ikke så rart. Storebror har alltid ønsket seg minst 4 lillesøstre fra Kina, så han er begeistra!

Hilsen fra

Skrevet

Vi er også AF med nr 2 fra Kina. Vår kommende storesøster vil aller helst ha en storebror :-)

sommerbarnmamma
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen! Vi har også nylig blitt godkjent for nr 2 fra Kina, og bruker AF. Lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...