lillele Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 ..i min lykkerus å si at vi skal adoptere fra Kina. Har vært inne her og lest i flere år, men dette er mitt første innlegg. 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Gratulerer! Var det Kina sist og? Hilsen nok en Kina-adoptant (2.gang for 3. barn) 0 Siter
cool Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Så deilig med godkjenning. Gratulerer. Kanskje det blir barn til jul da? 0 Siter
lillele Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Gratulerer! Var det Kina sist og? Hilsen nok en Kina-adoptant (2.gang for 3. barn) Ja, det var Kina forrige gang også. En fantastisk tur, jeg føler meg heldig som har fått oppledt det en gang, og nå skal det bli en gang til!! Storesøster er nå akkurat 3 år og ikke interessert i å snakke om lillesøster som skal komme. Hennes respons er stillhet. Noen som kjenner seg igjen? 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ja, det var Kina forrige gang også. En fantastisk tur, jeg føler meg heldig som har fått oppledt det en gang, og nå skal det bli en gang til!! Storesøster er nå akkurat 3 år og ikke interessert i å snakke om lillesøster som skal komme. Hennes respons er stillhet. Noen som kjenner seg igjen? Jenta vår vil heller ikke høre snakk om baby. "Nei, _X_ (hun selv) baby", sier hun. Men så er hun jo bare 2.5, så det er nå ikke så rart. Storebror har alltid ønsket seg minst 4 lillesøstre fra Kina, så han er begeistra! Hilsen fra 0 Siter
jiemei Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ja, det var Kina forrige gang også. En fantastisk tur, jeg føler meg heldig som har fått oppledt det en gang, og nå skal det bli en gang til!! Storesøster er nå akkurat 3 år og ikke interessert i å snakke om lillesøster som skal komme. Hennes respons er stillhet. Noen som kjenner seg igjen? Vi er også AF med nr 2 fra Kina. Vår kommende storesøster vil aller helst ha en storebror :-) 0 Siter
sommerbarnmamma Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Gratulerer med godkjenningen! Vi har også nylig blitt godkjent for nr 2 fra Kina, og bruker AF. Lykke til videre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.