Gå til innhold

Hjelp! Bilder til Colombia

Anbefalte innlegg

Skal sende avgårde billedpresentasjon (Colombia) til AF i morgen. Et av bildene er av jenta vår i et lite badebasseng. Hun er naken, men det man kan se av kroppen er skuldre, hals og hode. Ble litt usikker om det er greit å sende dette bilde. Har noen av dere andre sendt lignende "badebilder"?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185561-hjelp-bilder-til-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.Vet ikke hvordan det er i Colombia, men vi fikk beskjed om at bilder som ble sendt til Thailand ikke skulle vise noe særlig bar hud, hverken på barn eller voksne. De på VB sa at en grei regel var minimum shorts og t-skjorte. Men som sagt, dette gjaldt jo et helt annet land, så jeg vet ikke om det er noe som gjelder dere. Tror kanskje jeg ville holdt meg på den sikre siden, men det er ikke sikkert de er så nøye på det...??

Hei - som jeg har skrevet i et tidligere innlegg, fikk jeg litt info fra AF (Mette Kerr tror jeg) om hvilke type bilder som passer eller ikke passer i Colombia. Hun kommenterte det med barn og naken hud, som man burde unngå å ha med. Men, jeg forstod det slik at AF går gjennom billedpresentasjonen før den blir sendt videre. Likevel koster det lite å ta en telefon for å være i forkant...

Lykke til!

Hei vaks

Er dette det samme bildet som vi fikk hos dere av henne? Det var ihvertfall aldeles nydelig, du snakker om sjarmtroll.

Vi grubler sikkert alt for mye til tider. Selv så lurte jeg på om det ble rart å sende et bilde av jenta vår i bunad, og om det på noen som helst måte kunne tas ille opp. Det går sikkert bra å ha med bildet, hvis ikke får dere sikkert beskjed fra AF. Men jeg ville ringt eller sendt mail hvis jeg var usikker.

Vi ligger hakk i hæl på dere. Nå skal vi bare få venneattestene bekreftet hos notarius publicus, så er alt i boks. Jeg gleder meg allerede!

Annonse

Gjest girasol

Hei!

Har akkurat ordnet med bilder vi også. Sender et tilsvarende bilde. Det går nok helt fint (håper jeg). Kan lissom ikke skjønne det at det skal gjøre noe. Barn bader nakne......

Ps! Lenge siden dere var der???

P.s. bare til opplysning :-) Barn bader ikke nakne i Colombia! Det blir sett på som merkelig og ikke passende... :-) Sånn til opplysning altså!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...