Gå til innhold

Hvor er dere, alle kina-ventere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her sitter i hvert fall en vordende tante og biter negler foran PCen! Sjekker DOL omtrent hvert femte minutt og lurer på når jeg kan kaste meg på telefonen til min kjære søster og rope: "Kan jeg gratulere?!"

Åååå, tiden går plutselig så ulidelig sakte, og jeg har bare en begrenset mengde negler!

Meget utålmodig hilsen

Annonse

Gjest jiemei - bare utålmodig på gladnytt

Her sitter i hvert fall en vordende tante og biter negler foran PCen! Sjekker DOL omtrent hvert femte minutt og lurer på når jeg kan kaste meg på telefonen til min kjære søster og rope: "Kan jeg gratulere?!"

Åååå, tiden går plutselig så ulidelig sakte, og jeg har bare en begrenset mengde negler!

Meget utålmodig hilsen

Løsnegler sendes herved DDDDDDDDDDDDDDDD :-)

Ja, sitter og stirrer desperat på telefonen, jobben lever sitt eget liv, DOL sjekkes hele tiden, og maven er urolig!!!!!

Skal jeg si deg noe....det er smittsomt :-). Men vi som ikke kan vente tildeling før tidligst desember får vel kanskje jobbe littegrann :-)

Skal jeg si deg noe....det er smittsomt :-). Men vi som ikke kan vente tildeling før tidligst desember får vel kanskje jobbe littegrann :-)

Dette er nesten ikke til å holde ut nei......har fremdeles noen negler tilgode, men nå er det virkelig vanskelig å konsentrere seg....

Du får holde ut noen måneder til, så kommer det nervepirrende til deg også!!!

Dypt pust hilsen

Annonse

Gjest sept.lid

Det får vi da virkelig håpe! Jeg håper det dukker opp noen gladmeldinger snart - er så spent på provins mm.

ÅÅÅ kjenner meg så utrolig godt igjen!!! I dag er det 1 mnd siden vi fikk verdens beste oppringning!!

Håper dere får telefonen før fingrene gnages av;o)))))))))

Tvi tvi!!!

STOR klem

Sitter på jobben og klarer ikke å gjøre det "steike støv".

Neglene bleborte for flere dager siden......

Sitter også på jobben. Neglene er inntakte, men er forferdelig trøtt for tiden. Dessuten lider jobben av dette. Er det noen som har håp om at LID 26.11 kommer med i denne omgangen. Får vi beskjed hvis ikke per telefon eller må vi titte i postkassen.Vi ble jo lovet at vi skulle få beskjed, men ikke hvilken type...

Sitter også på jobben. Neglene er inntakte, men er forferdelig trøtt for tiden. Dessuten lider jobben av dette. Er det noen som har håp om at LID 26.11 kommer med i denne omgangen. Får vi beskjed hvis ikke per telefon eller må vi titte i postkassen.Vi ble jo lovet at vi skulle få beskjed, men ikke hvilken type...

Det er nok svært lite sannsynlig at LID 26.11 er med i denne runden. Hvis cutoff i USA er 19.11, gjelder nok det alle land. (Eventuelle unntak tror jeg måtte være spesielle tilfeller.)

Hvordan foreningene gir beskjed, vet jeg ikke, men de kan i hvert fall ikke gi beskjed før de har mottatt tildelingene. Du får prøve å smøre deg med tålmodighet. Føler med deg!

De skal sende brev når tildelingene er kommet. Men da vet jo vi med LID 26/11 at vi ikke har fått tildeling - for lenge siden. Leser jo på DOL hvert 10. sekund!!!!

MEN - det er snart vår tur!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...