Elbereth Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ehhhh...ikke for å fornærme men....er det ikke på tide å rydde litt *ler* Næh - så lenge jeg får plass til albuene, går det bra. Men, jeg skal ta og kaste brødposen. *går med én gang* 0 Siter
Gjest Dette er mitt skrivebord Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Næh - så lenge jeg får plass til albuene, går det bra. Men, jeg skal ta og kaste brødposen. *går med én gang* He he, flink. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Pc, tastatur, mus, to høyttalere, en penneboks, stiftemaskin, en pakke skrivetusjer, en teiprull, en treelefant (souvenir fra thailand), et målebånd (glemte å legge det på plass etter tråden om mål igår), en telefon, to notisblokker, en magnetboks med små magnetfigurer, et skrin av tre, et bilde av snuppa, en liten bruksanvisningscd til mp3spilleren. Og et par lapper. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 To høgtalere til pc. 9 skolebøker, skoleark, en perm, tusjer, glass, tomme dvd'er, noe datating, cd'er, håndkrem, glass, tallerken,regning, håndkrem, fjernkontroll, mobil, lampe. Ja, og pc'n med utstyr =) På tide å rydde M.Angelica? Jaaaa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.