Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i dag, 27/5, endelig blitt foreldre til ei utrolig vakker jente på 7 1/2 mnd fra Armenia, Colombia!

Mvh hilsen en stolt og takknemlig nybakt mamma

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Karamelis

1

• fei1365380229

1

• jks 77

1

• cesare

1

fei1365380229
Skrevet

Wow.. gratulerer så kjempemye med den lille jenta. Håper dere får reise fort å hente henne :o)

Skrevet

Gratulerer! Så kjekt å høre at det skjer noe der også. Lenge siden jeg har hørt om tildeling fra Colombia. God tur og lykke til!

Gjest frida123
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Sikkert en herlig følelse!!!

Skrevet

Wow.. gratulerer så kjempemye med den lille jenta. Håper dere får reise fort å hente henne :o)

Gratulerer så masse! Vi kom hjem fra Colombia med den deiligste skatt for en uke siden. Gled dere masse til å reise til Colombia. Det er et fantastisk land.

Klem

Skrevet

Gratulerer. Endelig er ventetiden over. Håper at dere får reise snart. En god måte å starte helgen på ......

Skrevet

Ååååååå, så utrolig kjekt!!! Gratulerer så masse med den lille jenta. Har selv ei lita på 8 mnd og det er en helt topp alder :-)

Håper dere får hente henne hjem snart!!!

Klem fra

Skrevet

Grattis.

Håper dere kan hente henne hjem snart.

Klem

Skrevet

GRATULERER Mange som gleder seg sammen med dere nå.Lykke til.Gleder meg til dere kommer hjem så jeg får se det lille vidunderet

Skrevet

Gratulerer sååå masse med en liten prinsesse!

Skrevet

Ååååå!

Gratulerer så mye med den bittelille prinsessen!

MVH

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!

Håper tiden frem til henting går raskt.

Kos dere med reiseforberedelsene.

Dette må jo bare bli en helt utrolig flott helg for dere. Nyt lykkerusen

Skrevet

Gratulerer så mye. Så kjekt at det kommer en tildeling fra Colombia oppi alle tildelingene fra Kina. Håper at dere får hente henne snart. :o)

Hilsen

michel1365380617
Skrevet

god tur til Colombia!!!!!!!!!!

Skrevet

Å! Gratulerer så massevis! Endelig mamma! - og ei nydelig jente som venter på dere .... håper dere får reise fort, fort, fort!

Gjest Selly
Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye med jenta. Jeg mailer deg en av dagene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...